LoW RiDeR Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Noen som vet hvor man får en spoiler som hindrer eller minker undertrykket bak bilen på avant? Og ikke ser jævlig ut selvfølgelig. =) Sånn at jeg slipper å få dratt eksosen opp på bakruta, og snø og dritt som virvler seg opp der? Pappa hadde dette på mercedesen sin og det funka bra.. Andre som har erfaringer? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Er det liksom en spesiell type spoiler som skal forhindre det? For jeg ser på XC70'n til fadern så blir det helt hvitt på bagasjeluka om vinteren og fullt av søle resten av året. Men den har en liten spoiler fra fabrikk. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskman Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Får du eksosen på bakruta? Da tror jeg ikke det hjelper med en spoiler. Verksted neste. Noen biler samler mer møkk og dritt enn andre, sånn er det bare. Feilen ble gjort på tegnebordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpmind Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det kan fort hjelpe med en liten modifisering ja.. Men tror du må modifiser nedre del for å få noe resultat. Det forandrer straks hvordan lufta går når den når enden på bilen. Om du skaper nok turbulens nederst på bakenden til at eksosen blir liggende der så slipper du problemet. Men tviler på at en spoiler vil ha noe mer å si enn at du får enda med tubulens bak ruta og drar opp mer skit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 pappa hadde en slags luft-trakt-spoiler som dro luft fra taket og nedover bakruta. Denne så jo ikke særlig pen ut, men var noe i den duren.. Var ikke helt lik, men samme ideen. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpmind Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det du har der vil vel fungere ja.. Men er det noe du vil ha på bilen din da? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Haha, tenkt å ødelegge en avant med en sånn en.... :D Tror ikke det finnes "spoilere" som er spessielt rettet mot dette problemet. Men det finnes jo mange forskjellige bakrutesenkere til avant som muligens kan ha noe å si, uten at jeg vet noe om det. Kjøp deg heller en sånn, så ser det litt kult ut også ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpmind Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Må si meg enig med klyde2000 ;O) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 fullstendig enig i at den der så helt jævlig ut. Men tenkte kanskje det fantes noe som funka på samme måte og så greit ut.. men høres ikke sånn ut :) hva er bakrutesenker? bilde? link? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Her har du jo Bakluke spoiler til A4 Avant 02- BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita vet ikke om det hadde vært noe? Bakrute senker til Avant vet jeg ikke om finnes..:s Det er Stasjonsvogn du har? Hvis ikke så har du denne til A4 Sedan 01- BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Avant = stasjonsvogn ja. Den var stilig den spoileren der ja, men den gjør nok ikke den nytten som jeg er ute etter. Må være en som drar lufra ned på ruta. Har egentlig lagt den tanken litt på hylla ettersom dette tydeligvis ikke finnes til Audi, og jeg har vendt meg til å kjøre stasjonsvogn med skitten bakrute :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hehe, ja det var det jeg viste, men siden "klyde2000" hadde skrevet at det fantest mange forskjellige bakrute senker så begynte jeg å lure.;) Jeg best spoiler i går til min å den blir senka 40/40 på tirsdag, eneste så mangler er Dekk til sommerfelg. Gleder meg til å se resultatet, Avantene blir breie og gode med litt små snacks=) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg