Gå til innhold

VOLVO 262 Vraket på Hadeland

Ranger emnet

TEXAS940

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Får ikke frem bildet du åpnet, så vet ikke. Men ligger bilde av den på tråden min om 242`n min.

Å det å ønske dem vondt selv om dem var dumme litt er stygt sagt! De vet selv at de har vært dumme, å samma faen åssen bil det er bare dem er i live!! Bryr meg mer om kompisa mine enn bilene deres!

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om, om og om! Nå var det INGEN andre enn de to i bilen som ble skada her! Å det står INGEN steder at de var FULLE!!

Om du har promille i blodet eller er full er to forskjellige ting etter min mening! Jeg unnskylder ikke fyllekjøring, men jeg ønsker ikke venna mine vondt av den grunn! De har det begge vondt nok!

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dei kjørte i fylla so håpe jeg virkeli at dei fikk skikkeli vondt i kræsjen!!

Heilt enig! Folk som kjører i fylla er idioter og tenk hadde dei kjørt på nåken eller inni nåken å skada dei resten av livet?

Ikkje nokk med det så he dei ødelagt en sjelden å fin bil!

Sto og snakket med han som eigde bilen i sommer på Gran. Og da skulle han ha 80 høvdinga for bilen viss ahn skulle selge.

Synst ikkje LITT synd i dei som kjørte om det har vært fyllekjøring!

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil er en bil. Venner er venner....

Viktigste for meg er at de overlevde...Dessuten var veiforholdene på stedet når det skjedde rimelig fæle....

Glatt og med snø i lufta. Andre steder litt lenger ned her, var det veldig bra så kunne ha skjedd uansett om man var edru eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil er en bil. Venner er venner....

Viktigste for meg er at de overlevde...Dessuten var veiforholdene på stedet når det skjedde rimelig fæle....

Glatt og med snø i lufta. Andre steder litt lenger ned her, var det veldig bra så kunne ha skjedd uansett om man var edru eller ikke...

Creds for å kjøre med Eiker og sommerhjul da. Jeg er i hvert fall glad de klarte seg, ser ut som om bilen har fått litt juling. Vi har nok av promille-moral-preken-tråder på bilforumet, så hvis folk må mase om de tingene, så kan de søke etter de. :) Bedre med en knust 262 enn to knuste gutter. De tar sikkert lærdom av det, dersom de gjorde noe de ikke skulle ha gjort.

:)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår