Gå til innhold

VOLVO 262 Vraket på Hadeland

Ranger emnet

TEXAS940

Anbefalte innlegg

Huff det var leit:(

Det værste er nok for eksen (som kranglet med han), samt da for familien selvsagt.

Selv om det var hans valg å kjøre, så tror jeg nok det er en naturlig reaksjon å føle litt skyld i etterkant av en slik opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Han tar vell inn støtt og stadig volvoer? hehe.

Har handlet med han sjøl.

var i kontakt med han når han hadde en svart bertone, visste ikkje det var dinne det var snakk om.

Han drev kun,eller nesten kun med 242-244 turbo den gangen. Det var da disse gikk for en snickers bar over there. :)

Mener å huske at han også tok inn den sølv 244 GLE saken som har en vanvittig finish,vært på masse treff :)

Mye OFFTOPIC nå..hehe

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"nesten"..!??! Blir helt sjokkert av enkeltes innlegg her..

Av noen innlegg her så tror jeg enkelte her har mindre vett enn de som vraka 262n!

Men de fortjener ikke å bli kasta dritt om her på forumet fordi..

De har en tung tid forran seg som de garantert husker og lærer av.

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry ass men noen biler er verdt mer en mennske liv! trenger ikke å si mer!

Du skulle vel vært skutt væ?? Er livet ditt som ikke er verdt mer isåfall det det da... faen meg det dummeste jeg noen gang har hørt!! Gammal er du?? :rockets dukenukem

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen biler er verdt mer enn mennesker, og ingen vil disse toskene noe mer vondt, men det forhindrer ikke at de fortjener pepper. Og hva er vel mer naturlig enn å gi pepper i denne tråden. For det er vel ikke slik at det er greit med klapp på skulderen, men ikke å påpeke hvor usannsynlig ultratoskete det det er å fyllekjøre, uansett promille?

Og nei, jeg har aldri fyllekjørt!

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir uansett altfor barnslig, de fleste her skal vel forestille og være voksne mennesker istand til å holde enkelte meninger og utsagn for seg selv, iallefall være istand til å tenke før en skriver..??

Trodde dette var ett BILforum jeg eller har jeg misforstått??

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du som la ut denne posten egentlig m denne posten?

Vil du ha sympati for 2 kamerater? Eller hva vil du?

Du MÅ jo skjønne at det kommer masse møkk,som og er fortjent når man setter seg selv i denne situasjonen...

Men det patetiske med dette,er at hadde det vært ANDRE veien. EKsempel. Dine kamerater hadde blitt påkjørt i denne Volvoen av en som kjørte i fylla,de hadde fått de samme skadene. Hvem hadde dere hengt ut da?

Man må IKKE glemme dette.

Liker dere ikke dette,så drit heller og post sånne saker på et av norges største internett communities.

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår