Gå til innhold

VOLVO 262 Vraket på Hadeland

Ranger emnet


TEXAS940

Anbefalte innlegg

jeg er 20 år, du kan si hva du vil men jeg mente ikke vennen dine sine liv, bare det er vise biler som jeg mener er vært mer en mennske liv, kommi i masse slåss kamper pga biler og jeg står fast på det jeg mener

 

Du,glupingen... GI oss et par eksempler på dette a... Hvordan regner DU ut dette forresten? Verdien på et liv VS en bil...

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fyllakjøring er fyllakjøring... Ingen fortjener å krasje, ingen fortjener å ligge på sykehus, og ingen sier at biler kan være mer verdt enn mennekseliv. Har selv mistet en kompis, og en annen av meg ligger på sykehus ennå, grunnet bilulykker i løpet av 4 måneder, og ikke fyllekjøring, så vet hvordan dette er selv. Bilen spiller INGEN rolle her.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du,glupingen... GI oss et par eksempler på dette a... Hvordan regner DU ut dette forresten? Verdien på et liv VS en bil...

 

Orginale spesiele biler som er lagt ett får tall av, for ex:

 

Mange Gruppe B biler

Audi S1 Sport's Quattro

242 Gruppe A bil

760 Gruppe a bilen som er lagd 1 av som volvo museumet har

mange biler som er lagt ett få antall av som er xtreme og veldig spesiele!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20 år, du kan si hva du vil men jeg mente ikke vennen dine sine liv, bare det er vise biler som jeg mener er vært mer en mennske liv, jeg står fast på det jeg mener

 

Jeg tolker dette som at du med glede ville tatt ditt eget liv for at denne bilen skulle kommet uskadd fra hendelsen?

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg mener at TurboTony burde ta seg en tur inn på et lite lydtett rom helt til han kommer på bedre tanker, så ser vi flere eksempler på at et menneskeliv faktisk har en prislapp. Dette kommer blant annet til uttrykk i helsevesenet hvor pengene man bevilger kan være et bilde på hvor høyt man verdsetter et menneskeliv. Det samme kan man si om pengene man bevilger for forebygging av ulykker i trafikken osv. Den diskusjonen bør vi imidlertid ikke innlate oss på her på bilforumet...

 

Uansett er denne tråden en ypperlig anledning til å gi disse dårene en real omgang verbal grisebank. Det er jo heller ikke slik at kragebeinsbruddet og den brukkede ryggen fritar disse fra videre forfølgelse hos ordensmakt og rettsvesen.

 

Muligens tenker noen seg om en ekstra gang før de setter seg bak rattet i påvirket tilstand, og da har jo tråden hatt en hensikt...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker dette som at du med glede ville tatt ditt eget liv for at denne bilen skulle kommet uskadd fra hendelsen?

 

nei nei ikke 262bertonen også en bil med mye mer historie og verdi! faen jeg bare holder kjeft nå fordi folk kommer til og klikke vinkel på meg her ! også alle må få lov til og mene og synnes akkurat som de vil, bil er bare helt utrolig viktig i mitt liv vaffal

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei ikke 262bertonen også en bil med mye mer historie og verdi! faen jeg bare holder kjeft nå fordi folk kommer til og klikke vinkel på meg her ! også alle må få lov til og mene og synnes akkurat som de vil, bil er bare helt utrolig viktig i mitt liv vaffal

 

Nei jeg skjønner. Men du hadde såklart hengt deg for en audi S1? Smart tankegang:watchout

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg skjønner. Men du hadde såklart hengt deg for en audi S1? Smart tankegang:watchout

 

jeg snakker ikke om meg, vis noen hadde sagt drep en fyr osv så får du en s1 kunne vurdert det ja! kunne gjort det samma får 760guppe a bilen

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakker ikke om meg, vis noen hadde sagt drep en fyr osv så får du en s1 kunne vurdert det ja! kunne gjort det samma får 760guppe a bilen

 

Da er du vel ikke helt smart :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakker ikke om meg, vis noen hadde sagt drep en fyr osv så får du en s1 kunne vurdert det ja! kunne gjort det samma får 760guppe a bilen

 

Du skjønner at du er på go vei til å drite deg skikkelig ut nå vel?

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si eg reagerer på det turbotony mener.

 

Du mener altså at du glatt ville drept en person pga en bil??

en bil er tross alt bare 2tonn med stål når alt kommer til alt..

 

Mener på INGEN måte og backe de som fyllekjører.. er totalt imot det, og har aldri fyllekjørt selv..

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår