Gå til innhold

VOLVO 262 Vraket på Hadeland

Ranger emnet

TEXAS940

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hadde denne eieren kjøpt denne bilen i år? Eller har han lånt den av eieren? For jeg regner med at dette var en ung gutt som vraka den.

Grunnen for at jeg spør er at min far dreiv å titta litt på en Bertone med turbo motor,men den var unitressant grunnet ikke orginal

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ser lite hensikt i det å sitte å skrive at man ønsker folk vondt??

Spesiellt til folk som får en straff nå pga det de har gjort, noe de fortjener fullt å helt!

Man høster det man sår og jeg har ingen respekt for fyllekjørere.

Når det er sagt, så gidder jeg ikke å drive med moralpreken av slike folk, da de desverre ikke har nok oppe i hodet til å skjønne at man ikke BØR eller SKAL fyllekjøre.

Drikker man, så tar man taxi, pirattaxi, buss, eller crasher på festen... Man kræsjer ikke i grøften med en 262 :P

Men, men. Der lurte jeg desverre inn litt moralpreken jeg også, var sannelig vanskelig å la vær!

De fleste tenker nok det samme om mye av det som har blitt sagt her, men ja.. Det er ingen vits å "bla bla bla.. idioter, etc"., pga. de vet nok selv at de har vært idioter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok.

Har null respekt for fyllekjøring selv, men at person på person kommer med at man håper dem har det vondt osv er det minimalt med hensikt. Jeg vet at begge angrer seg idag, å det kommer de til å huske resten av livet. Så jeg tror de har lært. Denne vesle turen de tok koster da bortimot 100.000 kr også vil jeg tro.

Tviler på forsikrings selskapene dekker skadene på denne bilen. Å denne bilen ga han ikke lite for. Samt han får ei klekkelig bot, noen år uten førerkort... Mere straff vet jeg ikke. Vet ikke åssen det er med fengselsstraff på dette. Vært lite borti sånt..

Men, det er fortjent. Han skal være glad han ikke kjørte på noen

Samme åssen bil de brukte også forresten, det er laget 6000stykker av den eller noe?? Men det er kun laget en av hver av de som var i bilen...

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok.

Har null respekt for fyllekjøring selv, men at person på person kommer med at man håper dem har det vondt osv er det minimalt med hensikt. Jeg vet at begge angrer seg idag, å det kommer de til å huske resten av livet. Så jeg tror de har lært. Denne vesle turen de tok koster da bortimot 100.000 kr også vil jeg tro.

Tviler på forsikrings selskapene dekker skadene på denne bilen. Å denne bilen ga han ikke lite for. Samt han får ei klekkelig bot, noen år uten førerkort... Mere straff vet jeg ikke. Vet ikke åssen det er med fengselsstraff på dette. Vært lite borti sånt..

Men, det er fortjent. Han skal være glad han ikke kjørte på noen

Samme åssen bil de brukte også forresten, det er laget 6000stykker av den eller noe?? Men det er kun laget en av hver av de som var i bilen...

Er så enig så enig. Har selv fyllekjørt, å det er jeg sikker på at mange av dem som slenger med kjeften her også har. Men det har kun skjedd 1 gang, på en ikke særlig trafikert vei. MEN, kunne gått galt for meg også. Fryktelig dumt, og fryktelig farlig. Men som du sier, dem har nok lært av sine feil.

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig så enig. Har selv fyllekjørt, å det er jeg sikker på at mange av dem som slenger med kjeften her også har. Men det har kun skjedd 1 gang, på en ikke særlig trafikert vei. MEN, kunne gått galt for meg også. Fryktelig dumt, og fryktelig farlig. Men som du sier, dem har nok lært av sine feil.

Ja, jeg hadde en gang en venn som fyllekjørte.

Det er vel rett måte å si det på, han kom seg ikke mer enn 150 meter, før han kræsjet i en stein og omkom på stedet.

Han hadde kranglet med eksen sin og ville kjøre hjem, som var ca. 1-2km. Det var også et "øde" sted, midt på natten, få/ingen biler.. Men ja. Det gikk ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde en gang en venn som fyllekjørte.

Det er vel rett måte å si det på, han kom seg ikke mer enn 150 meter, før han kræsjet i en stein og omkom på stedet.

Han hadde kranglet med eksen sin og ville kjøre hjem, som var ca. 1-2km. Det var også et "øde" sted, midt på natten, få/ingen biler.. Men ja. Det gikk ikke bra!

Huff det var leit:(

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår