Gjest Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 God dag. Sliter noe sinnsykt for å få signal fra Hall-sensoren min og begynner å lure på om det er boksen som ødelegger for meg.. Derfor lurer jeg på om noen kunne vært så sinnsykt ålreite å låne meg en boks som er lodda for hall-sensor!? Trenger den bare i 2 minutter for å sjekke om jeg får rpm-signal med en annen boks :) Holder til i kongsberg, men har mulighet til å kjøre og hente :) Mvh. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Tja, hvor langt har du lyst til å kjøre da, Råholt/Eidsvoll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Drar på togstasjonen imorra og spør hvor mye de skal ha for å ta den med :) Kan du sende tlf-nr på pm? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg