levii Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hei =) Lånte bilen til min bror her en dag, og så var han litt uheldig og da røk støtfangeren :P Trenger dermed en ny en, og lurer på om noen vet om en VW-opphøgger eller en opphøgger som ihvertfall har noen golfer i Bergensområdet? Siter Levi ---------- Opel Vectra 98 VW Golf 91 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 hmm.... jeg vet om ett med 2 stykk golf ... men kanskje jeg kommer til å trenge noe från dem ^^ sorry kompis Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
levii Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Lurte på om noen hadde et sted de kunne fortelle meg hvor var :) Siter Levi ---------- Opel Vectra 98 VW Golf 91 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 hvilken støtfanger da ? jeg har en fagner bak =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Vet ikke om noen huggere i Bergens-området, men jeg hugger jo 2 Golfer selv, og har dermed '90-fangere til salgs, både frem-, og bakfanger. Send PM om du er interesert ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
levii Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Veldig interesert i fremfanger, PM sendt :) Siter Levi ---------- Opel Vectra 98 VW Golf 91 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hvis du skal på en hugger, vil jeg anbefale å gå på en liten, lokal og dårlig systematisert hugger! Da vil de ikke legge seg så fælt opp i prisen ;)Hvis du foreslår 200, så er den din, mens på en storhugger har de sånn 1000 kr fast! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
levii Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Takk for tipset :) Satser på å kjøpe fra kr0lle, men greit å vite til neste gang eg trenger noe ;) Siter Levi ---------- Opel Vectra 98 VW Golf 91 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Vet ikke om noen huggere i Bergens-området, men jeg hugger jo 2 Golfer selv, og har dermed '90-fangere til salgs, både frem-, og bakfanger.Send PM om du er interesert ;) Hvor mye skal du ha for en '90 bakfanger? Trenger ikke plasten, kun stålbjelken/braketter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg