Gå til innhold

Tci StreetFigther

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Th 350 tci streetfigther, Noen som har hatt kjennskap til denne kassa? var heldig og fikk tak i denne av en privat-person, disse kassene er dyno testa for 450hk, jeg tenker jeg har rundt 300+ hadde den i bilen i ca 250mil, så sa det pang, nå fungerer ingen gir :p skulle tålt mye mer hester.. kansje jeg ikke var så heldig alikevel..? :p men. noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Th 350 tci streetfigther, Noen som har hatt kjennskap til denne kassa? var heldig og fikk tak i denne av en privat-person, disse kassene er dyno testa for 450hk, jeg tenker jeg har rundt 300+ hadde den i bilen i ca 250mil, så sa det pang, nå fungerer ingen gir :p skulle tålt mye mer hester.. kansje jeg ikke var så heldig alikevel..? :p men. noen tips?

Hørtes ut som ing aksling er kapput

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bra og høre, jeg bestiller snart ny Tci StreetFigther TH350 til min å! men den skal tåle 600hk, men synnes det er best og kjøpe nytt da vet du åssen den har blitt kjørt med også oljeskift osv, men kjipt å høre ass!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda. Har streetfighter 727 i Chargeren og den har funket utmerket denne sesongen ihvertfall.

Du er sikker på at det er kassen som er død? Ikke bakaksling el? Sjekk converterboltene også.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider