Volvo350cid Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Th 350 tci streetfigther, Noen som har hatt kjennskap til denne kassa? var heldig og fikk tak i denne av en privat-person, disse kassene er dyno testa for 450hk, jeg tenker jeg har rundt 300+ hadde den i bilen i ca 250mil, så sa det pang, nå fungerer ingen gir :p skulle tålt mye mer hester.. kansje jeg ikke var så heldig alikevel..? :p men. noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Th 350 tci streetfigther, Noen som har hatt kjennskap til denne kassa? var heldig og fikk tak i denne av en privat-person, disse kassene er dyno testa for 450hk, jeg tenker jeg har rundt 300+ hadde den i bilen i ca 250mil, så sa det pang, nå fungerer ingen gir :p skulle tålt mye mer hester.. kansje jeg ikke var så heldig alikevel..? :p men. noen tips? Hørtes ut som ing aksling er kapput Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo350cid Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 skrangler og piper no jævlig når jeg starter den ihvertfall :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 ikke bra og høre, jeg bestiller snart ny Tci StreetFigther TH350 til min å! men den skal tåle 600hk, men synnes det er best og kjøpe nytt da vet du åssen den har blitt kjørt med også oljeskift osv, men kjipt å høre ass! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 kan være så enkelt som at du har slått av de to små ørene på drevet i oljepumpa, men det vil du jo se med en gang du tar ut converteren Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Auda. Har streetfighter 727 i Chargeren og den har funket utmerket denne sesongen ihvertfall. Du er sikker på at det er kassen som er død? Ikke bakaksling el? Sjekk converterboltene også. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo350cid Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Var brått ikke kassa som hadde røke alikevel... Var converteren som hadde tatt kvelden.. skulle helle ut olja av den,, så datt det ut biter :p det innerste drevet hadde knust i 5 biter :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Var brått ikke kassa som hadde røke alikevel... Var converteren som hadde tatt kvelden.. skulle helle ut olja av den,, så datt det ut biter :p det innerste drevet hadde knust i 5 biter :p Innerste drevet? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo350cid Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 innerste drevet ja, det er typ to invendige drev i converteren.. altså ikke det du kan snurre bare en vei.. men det innafor det.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Det var jo litt gode nyheter. Jaja du må jo plukke og rengjøre kassen for å få ut alle metallbitene da men,men... Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg