DynaCore Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Har en 87mod Pajero. Saken er at når 4x4 er innkoblet, kommer det slike klikkelyder fra venstre framhjul. Når 4x4 er utkoblet er ikke lyden der. Jeg mener det er drivknute som er gåen, kan det stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Kan stemme det, ut ifra beskrivelsen du gir ja.. Er lyden der hele tiden, eller kun ved sving? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Lyden er der kun ved sving... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Forsvinner sikkert også hvis du svinger og trykker inn clutchen/setter bilen i fri?? høres ut som drivknute ja... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajero Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Er noen triks med smorning på noen punkter fremme i forstillinga, altså styrestoppen som kan kneppe litt. Men dette skal også være med 2 hjulstrekk. Men du er klar over at å kjøre med 4x4 på asfalt ikke er noe lurt med dette steinalder 4x4 systemet!? Men regner mer sansynligvis det er frihjulsnavene (auto) som er dårlige. Kjøp manuelle om du skal bruke bilen til det den er god for.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Autohubs'a kan klikke endel, men i hovedsak ved inn/utkobling. Siden du hører det i sving er det nok drivknuten vil jeg tro. Har du manuelle eller automatiske nav fram? Autohubs<3 Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg kjører aldri meg 4x4 til vanlig, eller når det ikke er behov for det... Tombra, jeg har autohubs jeg også ja, noe jeg regner med du og har? Noen som vet om det er mye pes å bytte knuter på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Autohubs på min også ja, veldig fornøyd med dem. Var så stress å klatre ut av Lux'en for å vri om låsinga, spess i en meter snø feks:P Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg