IBICO Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Er på utkikk etter bilforsterker som kan settes inn der hvor bilspilleren står i dag. Finnes noe slikt? Jeg skal koble opp en Nokia N800 med en SCOSCHE A2DP oppkobling mot en bilforsterker. Dette gjør at jeg ikke trenger en cdspiller i bilen og vil heller ha en forsterker i samme plass siden jeg skal sette dette inn i en leasing bil (Vito 111) Regnet med at om dette finnes så vet dere om det som vanker på dette forumet. Siter Bilen min: W123 240d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Xtant 1.1i... Om du får tak i noen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IBICO Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 mjaa.. helst stereo da. De der er jo monoforsterker Siter Bilen min: W123 240d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg