andresor Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Er det noen som har opplevd dette: Kjøleveska minker litt. Jeg måtte etterfylle ca 0,5 liter etter å ha kjørt ca 5000 km i sommer. Har nå kjørt rundt 4000 km og ser at det har minket litt kjøleveske igjen. Det lukter også kjøleveske i kupeen. Videre ser jeg at det drypper litt vann under bilen. Høyre front. Det er ikke hvit eksos, men termostaten viser ofte lave tall (tar ofte lang tid før den kommer opp til 90 grader). Hva tror dere dette er? Jeg frykter topppakning, men håper på lekasje eller vannpumpe..? Hva tror du? Astra. 1.8 Elegance. stv. 2001 mod. 110 000 km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Min minker litt den også, men ikke så mye. Kan jo være at varmeapparatet ditt ikke er tett. at det lekker vann under bilen kan nok være pga ac også Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskman Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Bare kjør. En halv liter er ingenting, systemet tar vel 6-7 liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andresor Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hm..tar ingen sjanser og skal ha bilen på verksted etter at jeg ringte og pratet med en mekaniker. Har en liten mistanke om lekasje ett eller annet sted siden det lukter kjøleveske. Men man kan jo aldri være for sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg