Laaars Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Hepp... Jeg lurer litt på priser på KW Gewinde, forskjellige typer. (Til Golf) Og, jeg ser disse er dempere med fjærer utenpå (Er det det som kalles coilcovers?) Uansett, er det bare å smekke de rett på da? Trengs ikke no andre fjærer eller noe? Man får jo både senkefjærer og dempere, er dette en blanding da? Er ikke helt inn i dette med senking, har bare heva biler.... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Spørr der dem selger den skiten du skal ha tak i, de vet sikkert hvor mye det koster. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 KW Coilover er DYRT! Coilover= Demper og fjær. Høyden på fjæra kan justeres på demperen. Hvis du vet at du kommer til å skru bilen opp og ned mye er KW justerbart understell helt supert. Men hvis du skal ha bilen i en høyde hele året er det bortkastet å betale så mye! Jeg har KW2 på bilen min og jeg synes det er kjempe smart. På sommeren skrur jeg den helt ned, og på vinteren skrur jeg den opp til orginal høyde. Settet mitt kostet 13 000kr på NBS! Pluss at det tok nesten 5 timer å skru det på... Men på Golf er det MYE enklere. http://pictureposter.audiworld.com/users/51614.phtml Se på bildet som heter : Filename: dsc00113.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Å skru det opp og ned avhengig av vinter / sommer kan jo være ganske smart. Det jeg egentlig tenkte på var at hvis jeg synes at f.eks 40/40 var for lite så kunne jeg senke enda mer... Men joda, det med sommer/vinter var ganske smart... enda en grunn til å kjøpe, selvom prisen er stiv... veldig stiv. Kanskje jeg heller skal kjøpe no billig på Autospar først, og vurdere å investere i Gewinde etterhvert... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Hei :) Har du pengene til å investere i noe bra? GJØR DET!! Jeg tok den andre veien på min toer golf, og er nå etter et halvt år dritt lei. Kjøpte meg 40/40 Inter Alloy fjærer, og den er nå 60-70 bak og 40 foran. Jeg har ikke pengene til et dyrt senkesett med justerbare fjærer, men om ikke bilen er bruk og kast, og at du har pengene så kjøp deg et ordentlig senkesett. mvh precious Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Jeg HAR egentlig ikke pengene, men om jeg finner ut at jeg skal ha Gewinde, så MÅ jeg skaffe pengene. Da hadde det vært kjekt med en liten jobb... ;) Men det blir nok det ja, så kan jeg skru og stå i.... Men er det kun dette man trenger da? Ikke no fjærer eller andre ting i tillegg? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg