glenn93 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 hei,Kjøpt meg nytt anlegg og jeg lurer på hvorfor forsterkeren blir så sinnsykt varm når jer "drar`n" høyt ,ikke lenge bare for 3-4min og da blir den veldig varm..Navnet på forsterkeren er : Magnat Rock 4000.. Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hva har du koblet på den da og hvordan er det koblet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn93 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 pluss og rem koblet sammen og jording til minus.. skal ordne nytt batteri til det,Trenger det 80 ampere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Ok, så da har du ikke koblet noen høyttalere på den... da er det rart den blir varm i det hele tatt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn93 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 skjønner Hadde subben på nå og den ble enda varmere..Brokobla forsterkeren for og få full power:P skjønner ikke hva det er med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hvilken høyttaler har du koppla den til? Hvilken motstand "ser" forsterkeren? Legg gjerne ut et bilde (eller ti) av oppsettet ditt. Et bilde sier mer enn tusen ord! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn93 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 skalse hva jeg får til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zkillz Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 MAGNAT er crap... Jobba en plass hvor vi solgte Magnat... OVER halvparten av forsterkerne kom tilbake.. Siter http://www.boostperformance.no Corvette iz teh zhit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn93 Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 får se om jeg ikke bytter i pappa sin blaupunkt isteden da:P Plages ikke mere nå,er ikke så varm når jeg spiller hardt mere.. Vet ikke va feilen var men den er ikke så varm som første gangen jeg spillte med den..Takk for alle svar:):thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Bra det løste seg da! MAGNAT er crap... Jobba en plass hvor vi solgte Magnat... OVER halvparten av forsterkerne kom tilbake.. Hmm, selv om det er crap i følge deg trenger man ikke å være rakettforsker for å skjønne at den ikke skal bli unormalt varm bare av å stå på :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn93 Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 hehe,den blir varm når den bare står på og ikke brukes.med sub og signalkabler koblet til.Men skjønner ikke hvorfor den blir det mest når jeg ikke spiller mye høyt men når jeg spiller øavt eller ingenting..Hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg