roymagne Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hei. Har skaffet meg en 740gl 85 mod i helga. Grei bil startet og gikk fint... Den første dagen. Problemet nå er når den har stått et par timer.. Da vil den av og til ikke start... virker som startmotoren ikke virker for den drar bare rundt en eller to ganger når jeg vrir om nøkkelen. Menn blir litt usikker for dette skjer ikke hver gang jeg starter den.. Håper noen har et fornuftig svar til meg, da det er litt flaut å måtte bli dyttet igang annen hver gang jeg er på butikken :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Sjekk jordinga til startern. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikmo Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 sjekk batteriet ditt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 jordingene fra bakant av toppdekselet til torpedoveggen, koblingene på batteriet, dynamoen og startmotoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg