Singh_Supreme Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hei.. Har en kompiss som fikk 11000 i bot for å ha kjørt uten førekort.. Han kjørte ikke for fort og han oppga feil personlia men politiet tok han.. Han fikk 11000 i bot men på papire mann får fra politiet står det at han ikke har fått noe utsettelse! Kan dette stemme!?!? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskman Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hvis han ikke har fått melding om sperrefrist, så har han ingen sperrefrist. Jeg hadde ikke ringt politiet for å spørre om de kanskje hadde glemt noe, hvis dette var meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Denne tråden hadde en ulidelig dårlig tittel! Når jeg nå har sagt det, skal jeg kommentere det du skriver. Hehe :) Dersom det ikke står noe om sperrefrist, har han vel heller ikke fått sperrefrist. Det kan tenkes at noen har slurvet, og da er det vel ingen grunn til å minne dem på det. Ta godt vare på brevet, i tilfelle det blir spørsmål i etterkant, men så lenge han ikke hører noe annet, kan han jo bare ta lappen så snart som mulig og kjøre videre. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hvorfor har alltid alle en kompis som har gjort noe lurt? Jeg tror jeg kjenner ham, Skybert vel? :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleGu Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 eg og kjenne ein så har ein kamerat faktisk: saldor hette han.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg