drunkenPETE Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 titta litt rundt på finn.no og fant en haug med Iphone's som var åpnet og med ÆØÅ. noen som eier en/har prøvd den? den er en søt liten sak må jeg si:) ...må bare tilføye at HTC TytnII er også høyt oppe på ønskelista! Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 De funker fint. Var en innom jobben som hadde kjøpt seg en fra USA som var låst opp med norsk simkort. Har installert telefon programet som iPhone'n har på iPod touch'n min. Funker jo ikke å ringe eller skrive melding, men måtte bare se hvordan det var xP Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg sitter litt på gjerdet ennå, men nå som min K610i har begynt å slå seg av rett som det er (veldig kjipt når man driver eget firma og må være tilgjengelig store deler av døgnet) frister det veldig å kjøpe en. At den synker utmerket med Macen på jobb (kalender, møter, deadlines, notater ++) OG kan brukes som en fancy fjernkontroll til Mac Minien som skal inn i bilen gjør ikke at den frister noe mindre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 I tillegg til at den er nydelig å se på og kan hackes slik at du kan installere en haug av programmer/spill :) Eneste som er litt kjipt er at den ikke har 3G, MMS og GPS. De kommer med Google Maps installert, som lar deg legge inn kjøreruter osv. men vet ikke helt hvordan navigeringen foregår. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Google Maps har jeg på K610ien også. 3G bruker jeg aldri, MMS bruker jeg svært sjeldent (den vil nok også få MMS når den lanseres i Europa), og GPS vil jeg ha i en egen enhet uansett. Alt-i-ett-produkter har en tendens til å ha høyere feilrate enn spesialiserte produkter, og om telefonen slutter å funke må du samtidig levere inn GPSen, osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Den er pen å se på, men det er stort sett det! Det er et, faktisk, elendig produkt! Fungerer dårlig både hardware og software, mye problemer, ting som ikke funker, skrur seg av osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Har nettopp kjøpt meg Sony Ericsson W950i.. Den bør jo vurderes som en utfordrer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 iphone er drit rått, alt annet kan gå å legge seg. JEg klarer meg helt fint uten mms, Kjøp en fra usa Asap, så sparer du penger før de kommer hit. Sikkert dobbel pris når den kommer til Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 ønsker meg htc s730 blir vel etter nyttår Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 La oss lese hva som står på the best page in the universe: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 La oss lese hva som står på the best page in the universe: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone Det der er en genial artikkel, men spesielt objektiv er den vel strengt tatt ikke :P Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 iphone er drit rått, alt annet kan gå å legge seg. JEg klarer meg helt fint uten mms, Kjøp en fra usa Asap, så sparer du penger før de kommer hit. Sikkert dobbel pris når den kommer til Norge. Link? :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 iPhone kåres til "Invention of the year" av Time Magazine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 makan til møkka teelefon.... den har ikke 3g, mms eller gps. 3G og MMS er så og si STANDARD! og med en så fancy telefon burde den jaggu hatt GPS. Jeg er generelt ikke mac fan overhodet, eller apple sine produkter i det hele tatt. og dette gjør meg ikke mer begeistret! måtte få det ut Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 makan til møkka teelefon.... den har ikke 3g, mms eller gps.3G og MMS er så og si STANDARD! og med en så fancy telefon burde den jaggu hatt GPS. Jeg er generelt ikke mac fan overhodet, eller apple sine produkter i det hele tatt. og dette gjør meg ikke mer begeistret! måtte få det ut 3g og mms er faktisk ikke standard i USA, som telefonen er laget for ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg