Phantom Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ooooki, har nå kjøpt meg Iphone.. men er jo helt nybegynner på dette da Mobil er verktøy for meg og dette er en gadget.. Hvordan velger jeg mp3er som ringetone ? Og angående EDGE greia.. er det mulig å skru denne av, koster det en fantasilliard å ha dette i bruk ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 ring telehor, eller hvem du har og sjekk hva edge'n kommer på, man kan evt be de om å skru et av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Phantom: Du kan ikke velge MP3'er som ringetone sånn uten videre. Du må konvertere de til .m4a først, og så bytte navnet til .m4r. Da kan du bruke de som ringetone. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Heisann! Tenkte jeg skulle kjøpe meg iphone nå etter å ha testet den. Snakker om overlegen tlf. Men hvordan kan jeg få tak i en? Vil ha den nyeste versjonen. Er det vanskelig å få den til å funke? Er det vanskelig å få til å sende mms? Hva med denne for eksempel? NYE Apple iPhone 16Gb (1.1.4). Opplåst og norsk | FINN torget Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 kjøp heller låst ifra usa.. og last ned gratis program og lås den opp sjøl.. blir vel 2500nok ca.. litt over kanskje.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 en iphone koster vel 2500kr i butikken til apple, så må du legge til frakt + postbox i USA + 25%moms ! Helt fint verd 3-4000kr her i hjemme i NOrge, slipper å knote med å løse den opp selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg