hyys84 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg ble stresset av mor til å gå på almennfag på VGS. Jeg sleit meg gjenom det, selv om det var en dans. Jeg reiste på folkehøyskole fordi jeg ikke visste hva jeg ville etter VGS. Jeg reiste i militæret etter folkehøyskolen, fordi jeg ikke visste hva jeg ville. Jeg studerte pedagogikk etter militæret, fordi jeg ikke visste hva jeg ville. Nå gidder jeg rett og slett ikke bruke mer studielån på utdanning, når jeg uansett ikke er motivert til å utdanne meg akkurat nå! Jeg jobber nå fulltid som vekter. Sitter forran denne Pc'en 7 timer hver dag og kjeder livet av meg! Gjør ingenting og jeg føler jeg rotner bort! Feit blir jeg også. Jeg har i det siste tenkt på muligheter for å få meg en annen jobb. Om det er bilklargjører, lagerarbeider\truckfører. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg vil ut og være litt aktiv og tjene litt bedre penger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Sitter i samme båt sjøl! Jobber som vekter i Haflsund og har vurdert ny jobb. Da helst bilklargjører! Merkelig likt det her. hehe.. Blitt lei vekter-yrket? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 haha. godt å høre. er møkklei å sitte her. for selv om jeg sitter helt alene stortsett hele tiden, og har det godt og varmt, kan se film, spille, spise meg feit, er jeg møkklei! Hva gjør du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 haha. godt å høre. er møkklei å sitte her. for selv om jeg sitter helt alene stortsett hele tiden, og har det godt og varmt, kan se film, spille, spise meg feit, er jeg møkklei! Hva gjør du da? heheh...stille og rolig på jobb skjønner jeg? du har beredskaps-vakt da eller? hvilket selskap jobber du i? Her har vi kun muligheten til å sitte på pcn gitt. Ikkno film eller spill. haha..akkurat nå venter jeg bare på at klokka skar bli 20:30. for da er je ferdig på jobb :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 har ikke beredskapsvakt. er resepsjonist på en avdeling som det aldri er folk i! MEN, tilbake til topicen, Noen som har noen forslag? inkl. deg Solberg- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Veit om jobben for deg!! Salgskonsulent for bl.a: Ringnes,Coca cola, Aas, Mack, kavli,kims, osv osv.. Fks ringnes da, fint betalt og fin trening, holder seg i form av det. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 http://www.nav.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 skulle ønske jeg kunne chille og slappe av like mye som deg jeg haha faen hadde vært digg. men ja kan bli shittlei av det etter vært. funker manpower.no enda ? iallefall der kan man legge inn cv samma på finn.no og bli oppring av noen som kanskje trenger deg :) så det finnes jo håp å komme på jobb uten å rotne :) gryn er digg mer til bilen hehe Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 skulle ønske jeg kunne chille og slappe av like mye som deg jeg haha faen hadde vært digg. men ja kan bli shittlei av det etter vært. funker manpower.no enda ? iallefall der kan man legge inn cv samma på finn.no og bli oppring av noen som kanskje trenger deg :) så det finnes jo håp å komme på jobb uten å rotne :) gryn er digg mer til bilen hehe skal love deg en ting. det blir ikke mye penger til bilen med vekterlønn ;) bra innspill og ideèr folks. keep it up! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 sliter med inntekt selv jeg når jeg har fulle dager på skolen. sånn går det når man må gå et ekstra år på skolen og det er ingen jobber som vill ha meg jobbe på natta... men tror man nesten må kjøre på motorveien og kaste ut cvene sine kanskje noen får motorstopp og tar en titt på cven din :P hvem vet hehe. iallefall bare gå random rundt og legge og se om noen ringer ell noe slikt :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 for all del. jeg sliter i utganspunktet ikke med inntekt. overlever og vel så det. det er bare hva en ufaglært jyppling som meg kan gjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 vist dere har proffice i bergen anbefaler jeg dem på det sterkeste. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Adecco fikset meg grei jobb. Får jobbe med det jeg liker, og har kung lønn :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hva jobber du med ? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Kundekonsulent for tv og telefon via bredbånd. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg