Gå til innhold

Ny jobb?

Ranger emnet

hyys84

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjempetrivelig at du har det såpass bra på jobb! :D

jepp.. jeg virkelig koser meg på jobb jeg...

har en sjef med helt klare meninger.. han roser meg fult ut når jeg har gjordt et godt stykke arbeid...

jeg har ikke fått noe kjeft enda.. men jeg vet om flere som har fått kjeft av han og jeg vet at dem ikke syntes det er noe trivelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. jeg virkelig koser meg på jobb jeg...

har en sjef med helt klare meninger.. han roser meg fult ut når jeg har gjordt et godt stykke arbeid...

jeg har ikke fått noe kjeft enda.. men jeg vet om flere som har fått kjeft av han og jeg vet at dem ikke syntes det er noe trivelig...

Aldri trivelig å få kjeft, men er jo bare å gjøre det man skal gjøre når man er på jobb, så går det jo bra :)

knall med en sjef som utdeler ros for godt arbeid! har ikke jeg vært borti ennå.. (og ikke kom å vær stygg å si at det har vært fordi jeg sikkert ikke har jobba hardt nok! :P)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som håndtverker i hovedstaden så er det vel tett oppunder og over 200kr timen. Behovet for folk er vel større en tilgangen der som alle andre steder.

En mulighet er jo å søke jobb som hjelpearbeider som snekker, tømrer, rørlegger, elektrikker eller lignende. Tjener rimelig greit som det også, samtidig som man fra dag èn kan jobbe seg mot et fagbrev og enda bedre betalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. er det vanlig timelønn? fra 8-16?

hadde 128,25 på et lager ved jobbing fra 15-23, synes det var helt greit jeg da.

Vanlig håndverkerlønn i oslo det ja! Noen elektrofirmaer har jeg sett betaler opp mot 230 kr timen, men da er d sikkert ikke like mange goder som jeg har, f.eks firmabil og telefon...

Arbeidstid 8-16 :-)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk vurdert å utdanne meg i millitæret :) mye spennende som skjer der istedenfor booooring kontor jobber. liker å være i farta og elsker adrenalin så god grunn:)

hahaha!

Er bare i promotionvideon du ser på sessjon som er sånn.

Rekruter deg hos David Toska i stede.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider