turbotassen Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Ta borekurs, og offshore sikkerhets kurs, og søk f.eks Transocean.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Føkk arbeidsmiljø...penger er vitkigst.*host* 180 i tima*host* Ja det stemmer. Men, bare 180? :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 kombinere arbeidsmiljø og godt betalt ;) det tror jeg man ikke finner.. Det finnes jo... ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 viking: da vil jeg at du skal fortelle meg hehe :P og gjerne legge inn en cv der ja hehe ;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 kjempetrivelig at du har det såpass bra på jobb! :D jepp.. jeg virkelig koser meg på jobb jeg... har en sjef med helt klare meninger.. han roser meg fult ut når jeg har gjordt et godt stykke arbeid... jeg har ikke fått noe kjeft enda.. men jeg vet om flere som har fått kjeft av han og jeg vet at dem ikke syntes det er noe trivelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Føkk arbeidsmiljø...penger er vitkigst.*host* 180 i tima*host* skjønner godt hvordan du tenker.. jeg stod å sandblåste bare på grunn av pengene en stund.. men det var for kjedelig.. så det gadd jeg ikke mer... men det er deilig å få oppgjør for 100 timer a kr 500.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Ja det stemmer. Men, bare 180? :D jupp. Synes det er greit med over 30 i måneden og fredager fri jeg men. har over 300 i tima på overtid da. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 jepp.. jeg virkelig koser meg på jobb jeg...har en sjef med helt klare meninger.. han roser meg fult ut når jeg har gjordt et godt stykke arbeid... jeg har ikke fått noe kjeft enda.. men jeg vet om flere som har fått kjeft av han og jeg vet at dem ikke syntes det er noe trivelig... Aldri trivelig å få kjeft, men er jo bare å gjøre det man skal gjøre når man er på jobb, så går det jo bra :) knall med en sjef som utdeler ros for godt arbeid! har ikke jeg vært borti ennå.. (og ikke kom å vær stygg å si at det har vært fordi jeg sikkert ikke har jobba hardt nok! :P) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 jupp.Synes det er greit med over 30 i måneden og fredager fri jeg men. har over 300 i tima på overtid da. 195,07 i timen her(elektriker):partyon: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 195,07 i timen her(elektriker):partyon: hmm.. er det vanlig timelønn? fra 8-16? hadde 128,25 på et lager ved jobbing fra 15-23, synes det var helt greit jeg da. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 kombinere arbeidsmiljø og godt betalt ;) det tror jeg man ikke finner.. Forsvaret. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Som håndtverker i hovedstaden så er det vel tett oppunder og over 200kr timen. Behovet for folk er vel større en tilgangen der som alle andre steder. En mulighet er jo å søke jobb som hjelpearbeider som snekker, tømrer, rørlegger, elektrikker eller lignende. Tjener rimelig greit som det også, samtidig som man fra dag èn kan jobbe seg mot et fagbrev og enda bedre betalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 hmm.. er det vanlig timelønn? fra 8-16? hadde 128,25 på et lager ved jobbing fra 15-23, synes det var helt greit jeg da. Vanlig håndverkerlønn i oslo det ja! Noen elektrofirmaer har jeg sett betaler opp mot 230 kr timen, men da er d sikkert ikke like mange goder som jeg har, f.eks firmabil og telefon... Arbeidstid 8-16 :-) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Forsvaret. har faktisk vurdert å utdanne meg i millitæret :) mye spennende som skjer der istedenfor booooring kontor jobber. liker å være i farta og elsker adrenalin så god grunn:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 har faktisk vurdert å utdanne meg i millitæret :) mye spennende som skjer der istedenfor booooring kontor jobber. liker å være i farta og elsker adrenalin så god grunn:) hahaha! Er bare i promotionvideon du ser på sessjon som er sånn. Rekruter deg hos David Toska i stede. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg