Gå til innhold

Ny jobb?

Ranger emnet

hyys84

Anbefalte innlegg

alt blir jo bedre på film med lagt på lyd og fete effekter stemmer jo det .. skulle ha vært i millitæret nå jeg hvis ikke det hadde vært for at jeg må gå et år på skolen til haha..

men ser ikke noe annen framtid enn millitæret uannset og veit da faenn hva jeg skal bli. ;) og vill ikke leve som fattigman heller

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaha!

Er bare i promotionvideon du ser på sessjon som er sånn.

Rekruter deg hos David Toska i stede.

Det vet vel du jævlig mye om, som ikke har avtjent førstegangstjeneste, men tror du har full kontroll, siden foreldra dine jobber innafor gjerdet :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk vurdert å utdanne meg i millitæret :) mye spennende som skjer der istedenfor booooring kontor jobber. liker å være i farta og elsker adrenalin så god grunn:)

God idé, det. Du får spørre hvis du lurer på noe, jeg har full (les: ganske god) kontroll på alt som gjelder tjeneste i Forsvaret...hehe...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet vel du jævlig mye om, som ikke har avtjent førstegangstjeneste, men tror du har full kontroll, siden foreldra dine jobber innafor gjerdet :)

Skulle gjerne avtjent førstegangstjenesten jeg, men de ville ikke ha "sånne som meg" der!

Men du jobber vel ikke?

Sitter bare hjemme og leser lovdata du tenker jeg.:rules:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne avtjent førstegangstjenesten jeg, men de ville ikke ha "sånne som meg" der!

Men du jobber vel ikke?

Sitter bare hjemme og leser lovdata du tenker jeg.:rules:

Joa, greit nok at de ikke ville ha deg, men da blir det litt tåpelig at du uttaler deg om det. Det var poenget mitt, og det kan du ikke ro deg bort fra, selv om du tror at du er flink til å snakke for deg :)

Joda, jeg jobber i aller høyeste grad, men jeg leste for såvidt nok da jeg studerte, så jeg bruker særdeles lite tid på lovdata hjemme :) Bruker det bare når jeg må klippe og lime for å vise til noe her på forumet.

Ikke prøv å være frekk da, lillegull, for det klarer du ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, greit nok at de ikke ville ha deg, men da blir det litt tåpelig at du uttaler deg om det. Det var poenget mitt, og det kan du ikke ro deg bort fra, selv om du tror at du er flink til å snakke for deg :)

Joda, jeg jobber i aller høyeste grad, men jeg leste for såvidt nok da jeg studerte, så jeg bruker særdeles lite tid på lovdata hjemme :) Bruker det bare når jeg må klippe og lime for å vise til noe her på forumet.

Ikke prøv å være frekk da, lillegull, for det klarer du ikke :D

Du gir ikke nok personoplysninger om deg selv til at jeg klarer å være frekk.

Du forteller jo ikke en gang hva du jobber med.

Så ja, jeg klarer ikke være frekk...enda!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg jobb i helsesektoren. Jeg kunne aldri tenkt meg å jobbe på en omsorgsbolig før jeg fant ut at jeg tjente 180 i timen (ufaglært) på å sitte å se på TV og lage mat til demente. Spennende og morsomt arbeid, der man faktisk føler at man gir noe.

Overvekt av babes i helsesektoren også :D

her har du et veldig godt poeng.. helsesektoren er det veldig lett å få jobb.. jeg kunne aldri tenke meg å jobbe med det.. men jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for dem som jobber innenfor helsesektoren..

det er en virkelig samfunnsnyttig jobb..

når man er ute om kvelden å lurer på hvor di bra damene er..

så er dem på jobb, senvakt ikke sant.. finnes ikke noe bedre sted å kikke på damer enn di ansatte som kommer ut ifra sykehus/sykehjem/gamlehjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. har jobba som pleier faktisk på et gamlehjem, men ble lei dritt-tørkingen.

mange gode forslag her, takk for gode innspill og keep it up! Kom med flere forslag om hva en ufaglært kan tjene og hvor man kan jobbe!! og førstegangstjenesten har jeg vært i, og er lite sugen på å jobbe i forsvaret!

Noen som har jobbet i 5 år, for så å ta fagbrev innen det yrket man har jobbet i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba som maskinfører i pappindustri nå i ca 2 måneder gjennom manpower. Og likte meg der, jobba mest på selve utskjæringa av platene. Bra miljø, greit betalt og viktigst av alt, musikk er 100% tillatt. :) I morra blir den sista dagen der, foreløpig. Mangel på ordrer, dermed for lite å gjøre og da har man brått for mye arbeidskraft og så må vikarene vekk...

Anbefaler lager/industrijobb på det kraftigste. :)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba som maskinfører i pappindustri nå i ca 2 måneder gjennom manpower. Og likte meg der, jobba mest på selve utskjæringa av platene. Bra miljø, greit betalt og viktigst av alt, musikk er 100% tillatt. :) I morra blir den sista dagen der, foreløpig. Mangel på ordrer, dermed for lite å gjøre og da har man brått for mye arbeidskraft og så må vikarene vekk...

Anbefaler lager/industrijobb på det kraftigste. :)

hva timelønn har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider