Gå til innhold

83mod Golf Gti vurderes solgt/byttet i golf 2

Ranger emnet

Mort1

Anbefalte innlegg

Noen som har en golf 2 i ok stand, som har lyst til å bytte i en 83mod Golf Gti? skal på etter kontroll på naf over helga. 2 stk 2'er feil, som var drivakselmansjett og ugjevne bremser bak.. Det er fiksa no :D Bilen er i god teknisk stand, og går meget bra.. Interiøret er meget fint.

attachment.php?s=&postid=151502

attachment.php?s=&postid=151503

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MaDDoG

artige bilder... hvorfor ikke prøve å skaffe seg en audi da, ser du har lyst på en ;)

Hmm er det noen som har en 98mod eller nyere S4, så kan vi bytte.. ;) Neida.. En Audi 80, 90 eller coupe i riktig prisklasse, så kan jo det vurderes. Men så vil jeg si at jeg har ikke tenkt å legge så veldig mange tusen i mellom.. Men helst Golf 2

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gtpassat

Hvor mye hadde du tenkt deg for den hvis du bestemmer deg for å selge og ikke bytte da?

10000kr, og jeg kjører den ned til Bergen for deg ;) Kom med bud!! Er åpen for gode forslag.. Den er jo Eu-ok i 2 nye år no da :) felgene får du ikke med til den prisen da.. men det er nesten nye 14" piggdekk på orginale alufelger, og 13" sommerdekk på felg.

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mort

HAHA... Det er 110 mil. Du er klar over det?? Og felgene får du ikke med til den prisen uansett..

Jeg er klar over det. Har hentet to biler nede ved Elverum/Moelv/Hamar/Lillehammer området! :)

Men. Det er mitt bud. Tenk på det! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger bil. og er interesert.. har sendt deg en PM.. litt langt å dra fra Hamar til Kr.sund bare for å titte.. heh..

vil gjerne vite om den er verd 10 000 liksom

er bilen senket? noe annet som er gjort eventuelt?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider