Gå til innhold

Bilen min selges i smådeler

Ranger emnet

Christian Kjærstad

Anbefalte innlegg

Hei, vil bare høre hvilke synspunkt dere har på at en som skal starte i juniorklassen i år... kjøpte Crossbiln min for så å selge den i småbiter... helt greit om noen kjøper biler for å kjøre dem... men det er faan meg dåli gjort å plukke de fra hverandre å selge alt..! her oppe i nord kjenner jo alle alle å du får låne deler av hverandre om det er knipe... tipper han ikke blir så populær ved sessongstart tilneste år...!

Meninger...

BTW: Her er anonnsen.... http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=4516&cat=132

- Ytre Bindal Motorsport -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst er det den. :-)

Brodern kjøpte den på bud, jeg kjøpte den igjen av han og solgte den fort videre igjen.. Hehe

Den hadde vært med i mange kriger den der, og det bar f.eks forstillinga preg av. Bytta ut øvre/nedre bærebru på høyre side etter smellen den fikk på Gardermoen, men var hovedsaklig traversen som var vridd. Og, den var sveisa fast i rammevangene + moms! Og, da er det ikke snakk om pungting! Hehe Svensken var nok glad i å sveise! Hadde tilogmed sveisa fast mutterene til boltene som går gjennom bruene..

Solgte den privat til Valdres, og har ikke sett den siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er synd når sånnt skjer ja.

Kompis av meg mistet wankel-boble til Ålesund.

Gutten kastet bilen og satte motoren i gatbil..

Men for å være litt stygg med meg selv og andre..

Hadde ikke bilen kostet mer enn 8000,- hadde ingen gjort sånnt..

Å det er vel egentlig det som er meningen med BC...

Men fan så kjedelig da.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mistet en bil som jeg virkelig la sjela mi i. brukte nesten et helt år på en ascona B <-- bildet. den var så strøken utenpå og inni. la sjela mi i den bilen og fikk kjørt en del debutant og første løpet i junior så forsvant den. 5 bud, 1 egent.. har ikke sett bilen siden, har bare blitt solgt frem og tilbake til folk. men samma det egentlig, håper noen andre klarer å kjøre den for den er faktisk en a-finale bil om folk lærer seg å kjøre den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjennomført gammel svenske det der.. :-)

En del av sjarmen med bilcross det der! Men' date=' den var ikke lett å skru på lenger. Var gjort litt vel mange hjemmelaga patenter på den..

Men, gikk som faen gjorde den![/quote']

hva bil er den gule sådu nett ser snippen av på bildet?

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asconaatvillingerjf9.th.jpg

Dette er den bilen. Begge 2 er '73 Ascona A.. Hehe

Skulle egentlig lage RCN av denne Ascona A'n, men solgte den desverre i ett svakt øyeblikk...

Den "strøkne" gikk som bilcrossbil en sessong i det året den ble bygd: 1989! :-)

Har den orginale lisensen på den enda.. :-)

Skal ikke se bort ifra att jeg prøver å få kjøpt den tilbake en vakker dag.. Har sett den etter salget, og den er sånn ca prikk lik nå som når jeg solgte den. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider