Marvil Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Ble helt oppslukt av Photoshop og laget denne på 20mins.. Her er originalen: Her er min.. Ble ikke helt 100%, men.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 ødelegge en så fin bil. både originalen og modden..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mosfet Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by GTV-6 ødelegge en så fin bil. både originalen og modden..... Så enig, så enig! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by GTV-6 ødelegge en så fin bil. både originalen og modden..... So true, so true... Men bilen på det orginale bildet ser mye værre ut forfra. :rolleyes: Enkelte skulle hatt Ford eller Audi eller noe sånnt.. ;) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 156 er og blir en av verdens peneste biler, så lenge man ikke hiver på sånn dritt som det var gjort der. Så orginal som mulig med noen lekre 18 toms felger, nydlig lakk og litt krom er ålreit. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 fikk litt sjokk når jeg testa en slik 156 t spark. fytti katta og den gikk. ca 210 på m1 er ikke så dårlig. Hva synes dere om den jeg laga da? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Det kommer seg! Men jeg er nå litt sær jeg da. Blå bakrute og det blå greiene under må bort. Og så har jeg ikke sansen for hvite baklys. Da er det vel velgene og senking du gjorde igjen. Og det er det jo ikke noe galt med. :) Personlig syntes jeg GTAene er så tøffe orginalt at det er pent lite man burde gjøre med dem egentlig. Opp til meg så hadde jeg satt på et litt råere effektanlegg for å fremheve den råe V6 lyden og så kanskje kallt meg ferdig med saken. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg