ealoken Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jah, da har jeg kjøpt meg bil, den skal brukes til drifting og litt bakkeløp på asfalt tenker jeg, og mulig jeg skal teste den i gatebil serien om det passer seg :) Bil info : R32 GTS med RB20det orginalt, har byttet til RB26DETT i japan. Lader 0.9 bar 2veis diff på den Defi 2 controll unit med 4 målere, turbo, olje temp, olje trykk og vann, Boos controller av noe slag coilovers skrudd bur en bride stol planer: pusses ned og lakkes opp i mts grønn \ svart ribbes bygge nytt bur OMP stoler + belter mulig Do.luk kitt på bilen samle masse felger og dekk bygge om olje pickuppen og bunnpanna samt olje returen fra topp til blokk, Ny radiator med nye vifter, ekstern oljekjøler. bilder : Her må det nok shines litt Bilder under arbeidet legges opp etterhverdt som ting blir gjort :) MVh Erik takk til andtho.com for hosting av bilder Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Og der ga du opp Volvoen :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 hvem sier det? altså, jeg fikk skylinen for en meget god sum, volvoen er bare satt på is. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Litt forskjell fra 740 sugemotor til Skyline med RB26DETT eller? :helpme: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 syns litt synd på volvo'en da :(..hehe. men godbil uansett :) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 hvem sier det? altså, jeg fikk skylinen for en meget god sum, volvoen er bare satt på is. Istid kan ta lang tid.hehe Fin bil denne Gt-s en,for all del.Bror har en på skilter.Men du blir bare en av mange på en bane... Tøffere med en Volvo :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Desto færre 740 er på banen til neste år desto bedre for meg :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 regner med at denne også kommer til å bli slakta i deler komme halvveis så er penga slutt. så skjer det ikkeno og løken igjen blir en passasjer råner på neste års treff. Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 :asshole: Desto færre 740 er på banen til neste år desto bedre for meg :D for oss alle! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 et skikkelig motorbygg koster fort det jeg har gitt for skylinen, da med coilovers, 2veis diff++++ momo : det kommer en svensk 740 neste år ;) med gamle motoren til Hedberg... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Bare lett den, fjern matter og sånt inni å kjør sånn den er nå :) Også bruker du spenna på horer, øl og Volvon. :asshole: for oss alle! Hehe, godt poeng! Løken: SKal du kjøre i Club, Semi-pro (om det blir noe av) eller Pro? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 regner med at denne også kommer til å bli slakta i deler komme halvveis så er penga slutt. så skjer det ikkeno og løken igjen blir en passasjer råner på neste års treff. bare fordi du er deppa så trenger du ikke syte rundt over alt! bilen trenger bare ny lakk, bur og masse dekk + felg! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 bare fordi du er deppa så trenger du ikke syte rundt over alt!bilen trenger bare ny lakk, bur og masse dekk + felg! Må si meg litt enig med robert her ;) Syns du snakka mye om at det var mye tøffere etc med Volvo i starten på den tråden din med Volvoen... Skal du forresten kjøre lørdag? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Det er alltid morro og se gamle volvoen komme sidlengs. Bilen skal nok ikke ut av garasjen før den er ferdig, til våren håper jeg :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Det er alltid morro og se gamle volvoen komme sidlengs. Bilen skal nok ikke ut av garasjen før den er ferdig, til våren håper jeg :) Syns du sa denne var ferdig jeg? Et bur tar da ikke mange timene å montere :) Nei,bygg heller mere på Volvoen... Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg