Niberlin Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Så for eksempel C10, C110, R30 eller R31 teller ikke?Eirik Av de "moderne" skyliner, så vil jeg si r32 er den tøffeste. Jeg mener det er et skille mellom r31 og r32, der r32 er starten på de moderne skyliner. Men jeg må innrømme at jeg hadde valgt en clean c10 fremfor r32. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Men, skal jeg bygge om til venstre ratt? NEI Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Gud så spennende. Enda en tråd om været og hvilken grandiosa man skal ha til middag. Gratulerer med ny bil da ealoken. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Sett volvomotorn i skylinen:P og motsatt.. Skulle faen me sett trynet på Skyline entusiastene når du åpner panseret:P Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 hehe, planen var jo egentlig og få tak i en skyline motor til volvoen, men motor + gir + led,nett kostet jo fort 50k, og når man får ferdig bil for 30k til så er ikke valget vanskelig. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Hva med 740 med skyline understell:D Mye arbeid da... Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 det er noe hverken jeg eller min lommebok klarer.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Joda.. sett vinkelslipern i skylinen du:) Hugg opp en skyline til fordel for en gammel 740 er sikkert jævli populært :D Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Jah, om du betaler så skal jeg gjøre det. var ute og kjørte i går kveld, tagget noen svarte striper på asfalten, hehe. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Jah, om du betaler så skal jeg gjøre det. var ute og kjørte i går kveld, tagget noen svarte striper på asfalten, hehe. Du skrev jo at denne var satt bort for vinteren.. Skulle ikke på Gardemoen i morgen,er ikke dette vitsen m en sånn bil uten skilter? Opp å herj litt i morra nå :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 hehe, sponsoren min har Røde skilter, og de lurte på om jeg kunne ta den med opp i går, så da ble det det. I morgen er jeg nok i sverige og feller trær på hytta. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Einar har gjort det før, trenger ikke flytte på grenrør, men vi får se, det er ikke første pri. få ferdig det nye buret, stoler, lakk og plastikk først. Kenito: har du kjørt mye RHD? det er ikke no stress og venne seg til nei, men lettere og slippe den tilvenningen :P Tar deg lengre tid å bygge om en å venne deg til det. I tilegg koster det penger å bygge ;) :phatyo Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 og poenget ditt ligger hvor? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Er ikke halve poenget med å kjøpe slike biler, at man skal bruke penger? Bygg om du, så får du solgt den lettere når det blir aktuelt Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Men skal jo brukes til drifting så hvorfor ikke bare holde seg unna lange og tidkrevende prosjekter som ikke trengs å gjøres også heller bare bruke tid på å slædde og penger på dekk og slitedeler i stedet. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg