ealoken Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 rally? njaa. er jo orginale z-edition felger da. blir nok bedre når det er slics på felga og bilen er på bakken. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 blir ikke bedre erik! sånn er det med den saken Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elDiablo Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Hallo.. Grom bil du har fått deg.. Bra du ikke bygger om til LHD.. (nyere) Skyline SKAL ikke være LHD etter min mening.. det er jo halve morroa å ratte fra høyresida! Planer om å pusse eller lakkere det innsuget eller?? hehe.. det hadde sett sine beste dager.. Men det blir bra det her! Siter Live hard, die young!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 takk takk, LHD er jo lettere og ratte rundt i da ;) får se, innsuget står ikke på to-do-lista mi. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 er vel bare racing vel ;) show får vel vente til volvoen :P hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 riktig det paper ;) skal lekes med denne bilen. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Trenger ikke se bra ut for å skrense :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 bør se litt greit ut på avstand da.. :P hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 hehe, pen langt i fra, langt i fra pen ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 hehe, pen langt i fra, langt i fra pen ;) Snakker vi bil eller kvinnfolk nå? :hammer Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 i erik sitt tilfelle er det kvinnfolk Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Det har skjedd en del. Ny radiator har annkommet, samt nye styrestag. AC+varme app dritten er ute og ny ventes inn. Noen raske bilder. Org vs Ny radiator Ble mye plass her gitt :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Da var styreutslaget ferdig modifisert :) 45 grader utslag :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Nice! Har endelig fattet meg til å ta inn R33'en jeg og nå, eller blir om par uker, kommer en og henter stasjonsvogna mi neste helg kanskje, da blir det;) Men hvor kjøper du slike deler ifra? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 http://www.rhdjapan.com de har stort sett alt av gode deler :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg