ealoken Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 tidkrevende og tidkrevende, bytte tannstang, svese nye braketter, flytte pedalbosen, forlenge noen kabler, lage "rally dashbord" i alu og få det flokket? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 tidkrevende og tidkrevende, bytte tannstang, svese nye braketter, flytte pedalbosen, forlenge noen kabler, lage "rally dashbord" i alu og få det flokket? Du brukte vel ca 6mdr på asfaltmattene i Volvoen..Da tar vel denne ombyggingen sånn ca 3 år eller noe :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 nåja, det har blitt gjort en hel del andre ting på den volvoen, så den kommentaren der kan du spare deg for millhouse. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 tidkrevende og tidkrevende, bytte tannstang, svese nye braketter, flytte pedalbosen, forlenge noen kabler, lage "rally dashbord" i alu og få det flokket? "x2 + mva" Må alltid regne i det store og det breie, uansett:) Er ikke bare bare det der skjønner du... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 ok, forklar meg hva som må gjøres på Min bil da kenito, jeg har fått en dele liste og en pris på jobben ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 hva skal man velge? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 de øverste Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 da blir sugekopp sur :P for han har like. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 drit i robert da? de som blir penest på din bil... lakk de en annen farge ? Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Fett dette! Hvor mye newtonmeter er det i motoren din tror du? Og hvilken bil satt rb26dett originalt i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Halla kjekken, ja artig bil og kjøre. er en motor fra R32 GTR, 280hk, nm er uvist, bilen skal bremses til våren etter E85 konvertering :) hvordan bil ratter du neste år? ser jeg deg i pro? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Du sier det "bare" er å bytte tannstang, men til hva da? Skyline finnes jo ikke i venstrestyrt? Finnes det noe tannstang som passer der? Du må velge de øverste felga hvis du skal bruke dem i racing! De andre er alt for bling. De 2 nederste har dessuten gått ut. Og hvorfor skulle Robert bli sur?!?! Han hadde vel ikke regna med å bli eneste med de felga? Vi har den øverste i 17" også (8x17 et28 og 9x17 et27), men da i bronze. Samme som jeg kjører med her: Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 S13 og R32 har like forstillinger. Blir slike som du har på bilen din ja, ser meget fett ut. Hehe, ang Robert så er det ikke så farlig, meget fete felger :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Halla kjekken, ja artig bil og kjøre. er en motor fra R32 GTR, 280hk, nm er uvist, bilen skal bremses til våren etter E85 konvertering :) hvordan bil ratter du neste år? ser jeg deg i pro? Hallå! glemte hele den tråden her :w00t Tror nok jeg går mot strømmen (å kjøre samme bilen som i år, "alle" har jo annen bil til neste år!) og beholder dodgen neste sesong og. Plass, penger og tid spiller jo en _stor_ rolle for å skaffe seg en skikkelig drifter, og i nuet jeg mangler alle 3 for å få råd til en skikkelig bil. Samtidig føler jeg at det er så mye mer og lære og! Derfor har jeg ikke så hastverk med å bytte. Så det blir å "videre-raffinere" bilen, spesielt styreutslaget. Har lurt litt på pro ja, må få inn bur da! Jo, jeg tror nok jeg skal gjøre et forsøk på det ja. Stiller i pro du da el? Hvordan er styreutslaget på R-32 originalt? Får du lagt over mye eller? Hvordan er det folk vanligvis øker styreutslaget på nissan, er det deler å få kjøpt som annen tannstang og sånt, eller må alt mekkes selv? Og NÅR blir det sladdetreff på vinterstid?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Halla, Dodgen har jo vist seg og holde meget bra i år da :) På R32n orginalt er det ikke så mye og juble over, men med no sanx i fra DW så er ting fort mye lettere samt sliping av stopperen. Jeg skal prøve meg i pro-klassen ja, blir spennende. Teamsideways har jo isbanekjøring 5 januar, skrens gutta er jeg mer usikkre på. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg