Gå til innhold

Ealokens R32 GTS

ealoken

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tidkrevende og tidkrevende, bytte tannstang, svese nye braketter, flytte pedalbosen, forlenge noen kabler, lage "rally dashbord" i alu og få det flokket?

Du brukte vel ca 6mdr på asfaltmattene i Volvoen..Da tar vel denne ombyggingen sånn ca 3 år eller noe

:)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
tidkrevende og tidkrevende, bytte tannstang, svese nye braketter, flytte pedalbosen, forlenge noen kabler, lage "rally dashbord" i alu og få det flokket?

"x2 + mva"

Må alltid regne i det store og det breie, uansett:)

Er ikke bare bare det der skjønner du...

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Halla kjekken, ja artig bil og kjøre.

er en motor fra R32 GTR, 280hk, nm er uvist, bilen skal bremses til våren etter E85 konvertering :)

hvordan bil ratter du neste år? ser jeg deg i pro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det "bare" er å bytte tannstang, men til hva da? Skyline finnes jo ikke i venstrestyrt? Finnes det noe tannstang som passer der?

Du må velge de øverste felga hvis du skal bruke dem i racing! De andre er alt for bling. De 2 nederste har dessuten gått ut. Og hvorfor skulle Robert bli sur?!?! Han hadde vel ikke regna med å bli eneste med de felga?

Vi har den øverste i 17" også (8x17 et28 og 9x17 et27), men da i bronze. Samme som jeg kjører med her:

01.jpg

http://www.bilprodukter.no

- Nissan Skyline

- Nissan 200sx *solgt*

- Bmw E36 318is Coupè *solgt*

- Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Halla kjekken, ja artig bil og kjøre.

er en motor fra R32 GTR, 280hk, nm er uvist, bilen skal bremses til våren etter E85 konvertering :)

hvordan bil ratter du neste år? ser jeg deg i pro?

Hallå!

glemte hele den tråden her :w00t

Tror nok jeg går mot strømmen (å kjøre samme bilen som i år, "alle" har jo annen bil til neste år!) og beholder dodgen neste sesong og. Plass, penger og tid spiller jo en _stor_ rolle for å skaffe seg en skikkelig drifter, og i nuet jeg mangler alle 3 for å få råd til en skikkelig bil.

Samtidig føler jeg at det er så mye mer og lære og! Derfor har jeg ikke så hastverk med å bytte.

Så det blir å "videre-raffinere" bilen, spesielt styreutslaget.

Har lurt litt på pro ja, må få inn bur da!

Jo, jeg tror nok jeg skal gjøre et forsøk på det ja.

Stiller i pro du da el?

Hvordan er styreutslaget på R-32 originalt? Får du lagt over mye eller? Hvordan er det folk vanligvis øker styreutslaget på nissan, er det deler å få kjøpt som annen tannstang og sånt, eller må alt mekkes selv?

Og NÅR blir det sladdetreff på vinterstid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla,

Dodgen har jo vist seg og holde meget bra i år da :)

På R32n orginalt er det ikke så mye og juble over, men med no sanx i fra DW så er ting fort mye lettere samt sliping av stopperen.

Jeg skal prøve meg i pro-klassen ja, blir spennende.

Teamsideways har jo isbanekjøring 5 januar, skrens gutta er jeg mer usikkre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider