Nikdev Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hva skjer med bakruta a? Syns du skal gå for skikkelig rat-lock på den jeg;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 hehe, tror ikke sponsorene mine er like enige :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Takk til ivers for bilder :) Dette begynner du og få greie på altså :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 og film for de interesserte Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 herreguuuud jeg får lyst på driftebil...!!!!! Q#¤&%!#¤%&! Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 hmmmm.... ? oi :D, Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Gårsdagens gull skudd :) Store gutter leker alltid i sanden :) Takk til Ivers og Nedrebøe for gode bilder :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Fet den nye fargen da. Mye bedre enn den Generic standard røde hvertfall :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 takk takk :) er fornøyd med farge-valget ja :) kommet noen vei på volvoen? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 takk takk :) er fornøyd med farge-valget ja :) kommet noen vei på volvoen? Nei, den har jeg gitt opp, pga rust og el problem. Jeg er ikke så veldig tålmodig av meg. Men jeg jobber lange dager og legger en god del tusenlapper til sides hver måned så jeg dukker nok opp i no japansk i løpet av sensommeren eller vinteren tenker jeg. Det er jo så forbanna mye enklere :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 hehe, kjenner meg igjen der ja ;) jeg har jo et rustfritt karosseri liggende ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Har ikke video fra kjøringa denne dagen også ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Det er bevist igjen, jeg har ikke godt av og gjøre ting på impuls. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg