Gå til innhold

Jeg er den første......

Ranger emnet


ChristR

Anbefalte innlegg

30102007124.jpg

Jeg Troooor iallefall jeg er forumets første med 220V Metabo

 

Prøvde den litt idag, var helt sinnsyk forskjell fra den dårlige DA'en. Digger den allerede. Herlig maskin å jobbe med.

 

Fikk med Scrubbingpute, finnishpute og lammeullspute. Kom på 3737,- Proffpartner Nicolaysen i Fredrikstad.

30102007130.jpg

30102007131.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirex har 110V med hissig transformator;)

 

Hastighets området på den er 700-2200rpm, fordel på 6 "hakk", men justering er trinnløs.

Den er utrolig sterk. Skal yte 14NM. Jeg har iallefall ikke funnet noen måte å for å få holdt den igjen på lav hastighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye feil på lakken min lengre, men noen swirls og riper kommer alltid.

Swirl-fjerning har aldri vært så lett som nå iallefall. Tok bare et par min å fjerne 1/4 av panseret. Før har jeg brukt laang tid med mye press og grove kombinasjoner.

 

Eneste som det går ann å klage på er plasseringen var hjulet som justerer farten. Denne kunne vært mer synlig mens man arbeider.

 

Så nå blir det å kjøpe pads og produkter fra AG:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig kul. Hvor mye skulle du hatt for å ta hele bilen min? :P

 

Ikke for å være lat eller no, men jeg hater å ordne på lakken tar så utrolig lang tid og det er rimelig slitsomt. Ikke misforstå jeg kan pusle med ting lenge, men det er så slitsomt når man ikke har garasje og alt må bli gjort i løpet av 6-7 timer...

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke garasje, så skjønner problemet du har Dammed. Men vurderer å stikke opp i den store bilpleie garasjen i Askim en søndag og ta bilen skikkelig der.

 

Hvis du ikke gidder og ikke har tid, hvorfor ikke ta en panel av gangen? Tar litt tid å bli helt ferdig, men det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Køddær fælt jeg vettu:-) Hvis ikke Menzerna gjør sakene med bilen min med DA går jeg til innkjøp av roterende selv. Nå er det sinnsykt frustrende å sitte uten garasje i Trh med øspøs utendørs og en kasse med nye ting fra cleanyourcar innendørs.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår