Gå til innhold

BMW 318i

Ranger emnet

kjeers

Anbefalte innlegg

tror det er bedre å sjekke det selv enn å spørre selgeren. han kan juge noe jævlig. Sånn som han jeg kjøpte bilen min av. ''Joda, registerreima er bytta en gang.'' kom hjem og rota litt i motor og rundt omkring. Fant plutselig ut at denne motoren faen ikke HAR registerreim. Har kjede så det kunne han jo likegodt ha sagt. Hvis han ikke visste det etter å ha eid bilen i 10 år må han jo være stokk jævla dum. Se etter fukt i gulvet, (løft opp teppet der det er mulig), oljelekasjer, rust og andre ekle saker. det var det jeg kom på men jeg har ikke så mye peiling på bil da.

EDIT: E36 har vistnok litt problemer med elektronikk. Husker ikke om det var det du skulle ha men nå er det i hvertfall nevnt.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min 318i E36 er gått 154k jeg har kjørt 30k av disse, har ikke hatt en eneste feil annet enn slitedeler. Har brukt den både viner og sommer. Nærmeste en feil jeg er kommet var en vakumslange som var i ferd med å bli dårlig...

Men sjekk for rust! min er helt rustfri, men har sett E36 som er full av rust. sjekk kanaler, bagasjelokk,dører ,osv. Men generelt er E36 318i meget gode biler om de er blitt behandlet pent. Ta en NAF test for sikkerhetsskyld, spesielt om du har tenkt å kjøpe en som er "ungdoms" kjørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du sjekke rust grundig så ta vekk interiør osv. det hjelper ikke å bare ta en titt under bilen under hjulbuen ;) iallefall de fleste biler jeg har sett på så har jeg tatt vekk setet og bak panelet og der hhjulbrønnen ligger så var det jammen meg rust ;) usynlig ja men ta vekk litt så ser du det bedre :)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider