Tvåførr Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hallo, eg har nå fått tilbudet på en ford ka! En 98 modell som har gått 150k, bilen er gul. Eneste som er gale med bilen er at servoen er gåen? Og så er det fukt i baksetet? Prisen er 2000 blanke kroner, Er dette noe å satse på? MVH Vidar åsgard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Sett i hydro brekk og slædd rundt med den, hehe!! Er jo bare å handle/fikse--> selge...... Ellers så kan du gi meg nummertet til de som selger og jeg kjøper`n.... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 He he, taper jo bare 500 vist den er boss, skal opp og se på den i mårra, bruker jo sikkert ikke en dritt med bensin, ikke noe ulyder elle noe sånt. Tror eg slår til eg, må bare skjekke om brekken er god, er jo eu ok i over et år til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 sleng over bilde av den bilen da. gul ford ka :P det er spesielt haha for en bil :yak: hørtes ut som en morro bil å kjøre ihjel:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 køyr dritten ut av den!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 hadde vært redd for min egen helse ved å sette synet på et slikt objekt. enda værre er det å sette seg inn i noe slikt. værst er det å kjøre det ;) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Lakker den rød eller blå og selg den som russebil :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Da var bilen innkjøpt, såg overraskende bra ut, servoen var jo gåen, når du fylte olje på så rant de rett igjennom. De gikk ikke an å låse bilen, eller du kunne låse den men du fikk den ikke opp igjen, og så var det litt smårust rundt bagasje luke og tank lokk ellers overraskende bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hahaha genialt. Kjør opp bilder av gulbæret. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Bare kyllinger kjører rundt i gule biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 hehe, brukbar arbeidsbil om ikke annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Arbeidsbil er vel ikke et dekkende ord på en Ka akkurat men :P Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Reparer, selg for 30k mer. Du har skaffet deg en gulle fin sak å tjene penger på! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Kjøp cosworthmotor og lag deg KA COSWORTH!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Kjøp den og kjør den istykker i løpet av vintern ;) Riv ut baksetere og all dritt ! Lever den til høggern når den er død og få 1500, så har du hatt det kjempemorro for en liten penge :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg