steinar Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Jeg ser inni motoren og så er det en knallgrønn teletubby-lignende sak som ikke passer inn i det hele tatt. Bilen er min gode golf2 fra 86, og ut fra den runde ballen går det en slange som deler seg i to og forsvinner under boksen til luftfilteret. Hva i alle dager er dette? Og hva gjør den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by steinar Jeg ser inni motoren og så er det en knallgrønn teletubby-lignende sak som ikke passer inn i det hele tatt. Bilen er min gode golf2 fra 86, og ut fra den runde ballen går det en slange som deler seg i to og forsvinner under boksen til luftfilteret. Hva i alle dager er dette? Og hva gjør den? Vakuumduppeditt :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Hva brukes den til? Hvorfor er den der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Du får prøve å ta den vekk å se hva som skjer.. :D Er no vakumduppeditt... Som er med å styrer automatchoke å alt det der med gasseren... + litt diverse... Kunne godt vært en litt annen farge men...:op Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Hmm. Okei - noen tips om hvor jeg kan lese om vakum og slikt på golf2 ? Evt hvis teorien er samma på alle motorer en link til det ? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Haynes rep.bok beskriver vel det aller meste... Fåes kjøpt på thorshov bil iallefall..... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 jeg har den svenske fra 80 tallet men den er ikke akkurat skrevet av en pedagog :-) Fant ikke teletubbien i den boka - har titta :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 hmmm... Okay... Har en ganske ny bok men veit ikke om det står noe om den... Står jo om nesten alt i den boka så det skulle være rart om det ikke står noe om vakum-systemet... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 skal lese litt til jeg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 color edition? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 yep :-) Er jo en WV Golf 2 CoLor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Den grønne boksen har jeg blitt fortalt at er med på å holde choke en på de første sec fra du starter ( til det er sugd vakum i hele denne beholderen ) Etter det tar et annet prinsipp over for å holde choken på ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 haha..minner meg litt om første motorvasken jeg fikk på bilen. :D da jeg fikk den igjen så måtte jeg jo ta en titt på hvor rent det hadde blitt..men fyfaen som et sjokk jeg fikk da jeg fikk se den stygge grønne saken! jeg hadde aldri sett den før i mitt liv..men fikk jo så vite hva det var etterhvert, og at den alltid hadde vært der :p Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Det riktige navnet er vakum-klokke :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 lakker den. det har eg gjort Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg