VegzR Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Netopp kjøpt meg ny Cd spiller til bila, har kobla opp anlegge utenom en Gul ledning som er remote ledningen. jeg får ikke futt i anlegge sikkert fordi den ikke er kobla? Jeg har ikke remote utgang på Cd'spilleren.. så jeg må sikkert koble meg til remote på tenningsstrømmen? er det ett hærk ? hva trenger jeg av utstyr for å mekke det? Er så shiiit lei av anlegge nå, vurdere å pælme hele sjiten i dalen! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 forsterkeren på ha +12v på remote-inngangen for å slå seg på,dette kan du da fikse ved å koble deg inn på tenninga,gjerne med en bryter i tillegg så du kan slå av forsterkeren Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 bruk ledningen til el.antenna du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegzR Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 hmm.. må vel å kjøpe meg koblinger osv igjen da? om jeg bruker ledningen til el.antenna, vil den ikke forsterkeren stå på 24/7? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 nei for det er bare strøm i den når spilleren står på....er jo den som gjør at antennen går opp og ned når spilleren er på og ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegzR Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 hem..faen har ikke el.antenne... men hører rykter om at jeg kan koble meg på baklyset? stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Du kobler remoten til forsterkeren til den ledningen bak på cd spilleren som er merket med antenne eller lignende. Du trenger med andre ord ikke å ha fysisk en el. antenne på bilen. Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectrex Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Å koble remote til tenningsstrøm er veldig enkel affære. Vil du gjøre det på den mest lettvindte måten klipper du du ledningen for tenningsstrøm bak spilleren, bruker sukkerbit og spleiser på remote. Regner med du har lagt kabelen frem uansett (til senere bruk ved oppgradering av spiller) Nå vil forsterkeren slå seg på med en gang du vrir om nøkkelen. Vil du ha mulighet til å slå av forsterkeren selv om tenning er på kjøper du en liten bryter som du kobler på remotekabelen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegzR Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 takker for alle gode råd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Har du linjeutganger på spilleren, så har du også remote... åssen spiller er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegzR Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 hmm.. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000aNDFAkWL?ProductID=z8nD4QFHisQAAAERYN8YepLi&CatalogCategoryID=PirD4QFHEp8AAAEO6.I03xiL <--link til spilleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegzR Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 men hvor er remoten da? ser ikke noen plass der det står "remote" bakpå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Unnskyld at jeg spør...men GUL ledning til remote ? Hvis dette er en ny spiller med ISO kontakter er den GULE strøm, ikke remote. BLÅ ledning er remote! Og denne ledningen kan kobles til strøm'en sammen med den røde. Pleier å være en hurtigkobling på selve iso-kabelen for dette. Hvis jeg ikke husker helt feil er GUL strøm og RØD til tenninga. Begge kan kobles rett til strøm, men da slår ikke spilleren seg av når du skrur av tenninga på bilen! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Du kobler remote inn i remote på forsterker og videre inn sammen med strømmen (+) til forsterker. Også kobler du en bryter midt imellom slik at du kan skru forsterker av og på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Du kobler remote inn i remote på forsterker og videre inn sammen med strømmen (+) til forsterker. Også kobler du en bryter midt imellom slik at du kan skru forsterker av og på.. Der er dusteløsningen igjen... Han har garantert remote ut fra spilleren... blå ledning ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg