VegzR Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 kobla remoten rett på baklyset jeg ^^ funka som faen det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegzR Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 eller " styrings-strømmen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Ja, det hørtes ut som et klokt valg, lol... Men så har du jo kjøpt LG spiller til 2 laken også da, hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegzR Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 ja men "lol".. hvis jeg kobler meg til baklyset? hva er stresse med det? hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 at den ikek slår seg av og på sammen med spilleren kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegzR Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 gjør jo det, ... når jeg starter bila :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg