stepside Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jippi! Nå er commander 950 TBI:en montert tilsammens med ny "in tank" bensinpumpe. Lastet inn en map som lignet på min motor, vred om nøkkelen og motoren startet umiddelbart :-) Vell, det er kanskje ikke hele sannheten jeg gjorde et par feilprogrameringer så det var en times feilsøk, men når jeg fant ut hva jeg hade gjort feil så startet den umiddelbart, ikke som med forgasseren etter et par sekunder........ Jeg har en wide band o2 fra Auto Meter som ser ut å fungere bra med commanderen. Har lagt opp nye bensinrør, montert brensletrykksmåler og ryddet dramatisk i motorrommet m.m. Skulle mappe litt i påsken men det er for kalt, det må hvere + grader. Men det ser ut som om ting fungerer (men man vet jo aldri før man har fått prøvd sakene på veien). Føles som om jeg har fått tilbake en moderne bil, jeg har tilogmed satt på en katalysator.....jeg er lovlydig igjenn :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Første rapport efter forgasserheletet :-) Nå er Commander 950 tbi:en på plass, har mappet en 25 mil nå å nesten alt fumgerer bra! Lett å jobbe med programaren fre holley, bortsett fra noen ting som løstes lett på Cheytalkforumet. Har ikke haft noen problemer annet en det å lese bruksanisningen :-)og at spare mappen. Det er MANGE ting som kan justeres bedre men i stort sett kan jeg bruke den mappen jeg har nå uten problemer. Eneste tingen jeg ikke har fått orden på er fra crusefart til tomgang der får jeg magre erdier og at jeg er litt usikker på om skaleringen a Autometers tall, i noen situasjoner er de ikke helt sammstemige, spesielt på litt fete erdier de kan skille opp til 0,5 noen ganger mer. Men dette må jeg sjekke mer. Motoren går MYE bedre, ingen problemer på cruseturtall (1200) ingen nøling ed gaspådrag uansett belastning, meget kjapp gassrespons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg