boof Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 på min 250(w124) er det ett problem, med at tanknåla hopper opp å ned på indikatoren, slik at den ikke er til å stole på.. noen som har noen erfaringer med dette? er ganske lei av dette, å tenkte jeg skulle høre med noen av dere her inne før jeg satte i gang å bannes... Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Drage Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Hei, er plaget med det samme, har en w124 230E, pleier bare å gi den en kakk når jeg lurer på hvor mye fuel jeg har. hehe Regner med at det er dårli kontakt på baksiden av speedometret et sted, har bare ikke karret meg til å sjekke, er ganske lat av meg. Men prøv å gi den en kakk, så finner du ut om det er dårli kontakt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Det er "måleren" i tanken, der flottøren går opp-ned, så er feil (det er en streng som er surret rundt som er røket der flottøren "går"). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 så med andre ord, jeg må bytte tanken for å få det til?? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Bare tankmåleren (Flottøren). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 er det noen som har gjort det? er det mye arbeid? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Er den slik uansett hvor mye drivstoff du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macman Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 flottøren er skrudd fast på toppen av bensintanken, du kommer til den ved å ta ut baksetet, på de fleste biler er det et lokk der som du fjerner, da er det lett å komme til tanktoppen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Er den slik uansett hvor mye drivstoff du har? jeg trur den begynner å "danse" slik opp å ned etter halv tank å nedover... Det virker som på full tank å ned til halv, ligger den sånn høveli rett. Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Er nokså sikker på at du må ta med tanken for å komme til. Etter beskrivelsen du gir, så må det være den flottøren (men jeg kan ta feil, men har vært borti slik selv). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Er 99 prosent sikker på at du er rammet av 124 syndromet, og det er IKKE i tanken, men instrumentet ditt.. det skjer for øvrig oftere med tempmåleren.. det er "potmeteret" bak på måleren som jukser.. det enkleste er nok å gå til huggern, og dra ut et annet instrument, og bytte over speedometerdelen, hvis kilometerstanden er viktig for deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg