Gå til innhold

Eu-kontroll VS senking

Ranger emnet


Zimmern86

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Er vel litt i overkant med firehjulskontroll...

 

Men på EU kontroll skal du ha understell som er TÜV godkjent, og ha

med papirer på dette og forevise (da kontrollerer de artikkelnr på

coilovers/senkefjærer på bil mot det i papirene), i tillegg til at

en forstillingskontroll skal være gjort, og du må ha med papirer på

dette.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne suppa har jeg vært borti to ganger allerede, det jeg har fått som krav er:

 

- Tüv papirer

- Firehjulskontroll, og er skal det ikke være forskjeller fra side til side, og jeg ville ikke satset på å prøve med papirer som viser mye utenfor fabrikkens krav.

- Justering av lys

- Justering av eventuell lasteavhengig bremseventil.

 

Blir fort dyrt, bare hjulvinkelkontrollen med lys og bremsejustering koster ca. 1500.-

Kontrollen hos Biltilsynet inkludert nytt vognkort koster ca. 500.-

 

Lykke til:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår