volvo-r-sport Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Som topic, hva for noen planer og prosjekter har folket i vinter? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg håper endelig jeg kan få lempet nedi en turbomotor.... Så blir det montering av noe stag. Min bil blir brukt året rundt, så noe heavy ombygging blir det ikke. Den må være på veien ASAP. Hva med deg da volvo-r-sport? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Småplukking på M3en i min garasje i vinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg har ikke garasje, men litt mer gatemekk nå, så er vel 245en registrert, forhåpentligvis neste torsdag :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Mine planer for vinteren blir vel å få på: Bilstein cs dempere. Nye lesjefors senkefjærer. Superflex foringer. Støtdempertårnstag og torpedoveggstager. B230fk og m90 kasse og effektanlegg. super dtm felger i 17 eller 18". Det skal forhåpentligvis på før våren, vet ikke hva man blir å ordne neste sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 selge prosjektet, gjøre ferdig skylinen, mulig FK motor i 740n. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 skal bygge en 240 med bmw motor. og så blir det turbo motor i pappa sin 240. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg har ikke garasje, men litt mer gatemekk nå, så er vel 245en registrert, forhåpentligvis neste torsdag :) Kaldt og vått med gatemekk nå. Lei deg et verksted/garasje da! :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg satser på å få bilen på hjula i løpet av vinteren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Først og fremst håper jeg på å få isolert garasjen så det blir levelig der ute.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 i første rekke kommer bilen til kona, rustfiksing og litt plukk på 245'n hennes. så skal 945'n min få nye dempere og lesjøfors, chip, wg og filter(bpu), få inn alle el greier jeg har liggende(vindu/speil/lysjust osv) og montere ny motorvarmer og kupevarmer og tilslutt nye dekk bak. så, begynner det morsomme: motorrenovering av en jeg har liggende, med litt justering til konebilen, så skal hennes motor få litt mer futt (bedre utgangspunkt, 531 osv) den skal ned i 245'n jeg har borte på rustsveising om dagen, så skal den få en egen prosjekttråd, da planene er for omfattende til at det er noe vits å skrive det her... Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg har en HVIT 245 (-86 mod.)som blir V8 i iløpet av vinteren... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Blir nokk v8 i boforsen min i löpet av vinter`n :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 topp-pakning, overhaling av gassere, blir vel nye orginal ventiler, få satt filter på traktene. og 244. nr2: bytte alt av kaross deler bortsett fra baken på bilen. bytte rute, ny motor og lage nye motorfester, legge opp elektiske på nytt, sveise sammen indre hjulbue og selve hjulbuen(lei av dekk bli slitt pga løene hjulbuer). sveise en ny front med firkantjern så kan jeg dytte på alle andre små drittbiler:D:D:D Så da blir det bilcross neste år også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg håper endelig jeg kan få lempet nedi en turbomotor.... Så blir det montering av noe stag. Min bil blir brukt året rundt, så noe heavy ombygging blir det ikke. Den må være på veien ASAP. Hva med deg da volvo-r-sport? Jeg skal bygge sammen motoren min. Så skal den nedi bilen sammen med getrag kasse. Bremsing til våren eller når jeg er ferdig. Når motor er klar skal coilovers bygges framme med nedflytta bærekuler og uniball styrekuler. Når det er klart og hvis økonomien tilsier det så skal bakstillinga bygges om med korte stående coilovers... Dummy motor med turboen og innsuget jeg skal bruke: Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg