Gå til innhold

Grøftelys og takspoiler

Ranger emnet

macrom

Anbefalte innlegg

Letter etter grøftelys til V40 selv. På biltema selger de disse for 399,- per stykk, så hvis ikke jeg finner noe til omtrent samme pris går jeg får disse. Ellers har de på hova.com for 750,- per stykk. Originale hos Volvo ligger på 1047,- per lykt.

Planer om å kjøpe spoiler til V40'en min også, men regenr med jeg da går for en original fra Volvo siden jeg ikke har klart å finne noen andre jeg liker. Spoileren ligger på 2947,- + lakkering.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letter etter grøftelys til V40 selv. På biltema selger de disse for 399,- per stykk, så hvis ikke jeg finner noe til omtrent samme pris går jeg får disse. Ellers har de på hova.com for 750,- per stykk. Originale hos Volvo ligger på 1047,- per lykt.

Si ifra hvilken du lander på og hvor vellykket det var å sette de på da. Så slipper jeg å gjøre ev. samme tabbe :well:

Planer om å kjøpe spoiler til V40'en min også, men regenr med jeg da går for en original fra Volvo siden jeg ikke har klart å finne noen andre jeg liker. Spoileren ligger på 2947,- + lakkering.

Har du sett de på realcar.no? Vurderer den til 1298 der selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra hvilken du lander på og hvor vellykket det var å sette de på da. Så slipper jeg å gjøre ev. samme tabbe :well:

Har bestilt lykter på Biltema siden det var halv pris av alle andre steder. Får de vel om rundt en uke, så skal gi beskjed hvordan de er da!

Har du sett de på realcar.no? Vurderer den til 1298 der selv..

Så ikke helt gal ut den til 1298,- nei, skulle bare sett litt flere bilder av den. Litt redd for at den blir litt størren enn jeg vil ha. Ikke sett bilder av noen andre biler med denne?

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare å si ifra at du slipper å prøve tåkelysene fra Biltema på din 2002 modell. Var å hentet mine idag, men får aldri de der til å passe på en 2001 - 2004 V40. Står fra 2000 og oppover i katalogen, men det eneste de passer på må være 2000 og nedover. Så da må jeg fortsette jakten på tåkelys til grei pris.

Når det gjelder spoiler fant jeg en jeg ikke synes var så gal. Ligner på originalen synes jeg, men endel billigere. Selges på trolltuning.com for 1298,-.

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...