bjoel1 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Har en 07-mod Zafira 150hk Diesel. Synes den fusker litt når jeg går av og på med gasspedal rundt 2000-2500 rpm. Tenkte jeg skulle kjøre en logg og trend med diagnosekabel og software, men kan ikke finne pluggen til dette. Fikk vite at den skal være plassert under deksel mellom gearstick og håndbrekk, men jeg er ikke i stand til å ta av noen deksler der, redd for å knekke noe dersom jeg bruker mere makt enn jeg har gjort. Noen som har et lurt tips på tilkomst til dette ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hvis du løfter opp brekket(trekker det opp),så sitter det ett deksel under der.Ta en liten tynn skrutrekker,og stikk det nedi,og løft opp dekslet.Tro meg,du ødelegger ikke det.Har gjort det der par ganger,så dont worry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 problemet med 150 hk er at det ligger 4 spjeld i innsuget på den . det blir slakke i overføringene .. sjekk dette du:-) diagnose stikke ligger innom askebegret under girstanga:-) Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg