Audi4Life Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hei da var det meg og mine problemer igjen da:P jeg har sett på noen sinnsykt fine øyelokk: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=06829&ASP=3278835&Type=Audi&Model=A4&Year=1999&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=3278835[O]Type=Audi[O]Model=A4[O]Year=1999[O]Varegruppe=0278 som passet til 99 modeller og audi'er med faceliftlykter. men de selger jo angeley Men når jeg sende dem en mail og spurte om de passe til angeleyes'ene mine: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DLAUK04J&vg=9143&vgpath=Varekategorier/499/955/9140/9143 sa de at det var bare mulig å sette på de øyelokkene hvis du hadde facelift lykter! betyr det at facelift har en spesiell passform utvendig på glassene, når det er mulig å sette inn samme angeleyes'ene på både en 99mod og en 97mod, og sikkert facelift'lykter også på begge modellene(dette vet jeg ikke noe om, for jeg har bare angeleyes) sikkert ikke så lett å forstå men jeg har prøvd å få fram det jeg mener på lettest mulig måte:P Håper på en løsning for de øyelokkene var noe sinnsykt stilige:P Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 om jeg forstår deg riktig, så lurer du på om dine lykter (angeleyes) har samme passform som facelift. Kan du ikke slenge ut et bilde ? jeg antar at det er samme passform. Produsentene av IKKE oem pleier å lage de klin like for å få et mest mulig originalt utseende Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Ja det er det jeg mener, sånn ser øyelokkene ut: og det her er angeleyes'ene mine: De ser jo veldig like ut, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke skulle passe, pluss at det er litt kjedelig å kjøpe de når de ikke passer fordi de koster 800kr;) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg