bmwkiz Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 lurer bare på om det er vanskelig å bygge om fra en 318 til en 325 motor? eventuelt noen som har/ vet om noen som har 325 motor som har stått i en e36? finner ingen som har en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 tror noe slikt sto i en annen tråd og :) men de selger brukte/nye bmw motorer på http://www.koed.dk du kan også sende en mail til de og høre.de gir deg iallefal en liste på hva du burde ha ;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkiz Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 men de koster jo sikkert en del å sende en motor ifra danmark å da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 hva er det som ikke koster penger?.. men du kan jo hente den og da. men snakk med dem om frakt osv osv;) de har alle svarene vet du :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Koster ikke stort. Jeg blåste en 320 motor engang. Kom meg på 4000 ferdig levert på pall på døra hjemme. Edit. Ringte bare en høgger i danmark og fortalte hva som hadde skjedd. Ga han motor koden min og adressen min. Han fikset resten. Betalte til lastebil sjaføren ved levering. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg