Burn Out Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hei, skal lage turbogrenrør på jobben, men det jeg lurer på er hvor store rør egner seg best til dette? den skal sitte på en honda 1.6vtec (125hk) motor. Takker for svar! Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Funker det med 2" rør??? eller skal jeg bruke 3/4"? Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Funker det med 2" rør??? eller skal jeg bruke 3/4"? Hør med Turboed1 her på forumet, han burde gi deg et vettugt svar:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Rørene burde ikke være større enn eksosporten din. For stort rør, og du vil miste hastigheten på eksosen. 42,4mm rør pleier å passe bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Rørene burde ikke være større enn eksosporten din. For stort rør,og du vil miste hastigheten på eksosen Forutsatt at out-let'en på eksosporten er riktig diameter,riktignok... Til hvilken effekt/turtall? Hva slags bruk etc? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Det blir dagligdags bruk, effektmessig er jeg ikke sikker på, i første omgang skal jeg kjøre med 0,5bar så det er ikke snakk om noe stort. :P Hvor pleier du å kjøpe rør? Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Kjøper bend på Lycke i Oslo i de fleste tilfeller... 42.4 utvendig er ikke så ille. R'en min hadde 38mm utvendig i det gamle oppsettet,holdt til godt over 300 hk det.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.