Gå til innhold

Bilforumets mange gode prosjekttråder

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg søker litt mer lesing nå, og jeg er sikker på at mange andre også kunne tenke seg en oversikt over gode prosjekttråder her på Bilforumet. Det er blitt gjort forsøk på dette tidligere, men da har trådene blitt dårlig vedlikeholdt, kun omfattet Prosjektforumet eller vært rare regler som "kun ett forslag fra hver bruker". Det er mange fine prosjekter som ikke ligger i Prosjektforumet, og det er mange som kun holder seg til merkeforaene. Eventuelt har man også de som ikke setter sine ben i merkeforane, for alt de ser er "hjeeelp".

Begynner litt lett, så kan jeg legge til etterhvert. Og merk dere, alle gode tråder dere foreslår, legges til i første post!

"1934 Ford Roadster Hotrod" av Hot Rod

"Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt" av Neonmuffler

"BMW E30 med "M3" 3.0 - Driftingprosjekt" av ha|||on

"Einzer-prosjekt" av ekkoj

"Honda Civic Coupe - Prosjekt EJ2.1" av s_18@CH

"Mazda 626 2.0 GD" av Elanzer

"Mk1 prosjektet mitt/Prosjekt R A" av rakriste

"Prosjekt Formel E" av golfrider

"Volvo 240 - B230 2,8 N/A" av Texascom

"Volvo 850 - Volvo 850 S2+" av Reodor F

Dette er begynnelsen, og alle må hjelpe til. Det er antageligvis hauger av fine tråder som ikke innholder mange poster, som noen her vet om. Ta for eksempel "1934 Ford Roadster Hotrod", under 200 poster men kvaliteten er høyere enn mange av prosjektene her på forumet. Er mange merkefora mange her ikke er innom - det er absolutt synd. Derfor er dette en enestående sjanse hvis noen på for eksempel "3 Serien" under BMW-forumet vet om en genial tråd på akkurat det forumet, er det bare å slenge opp. Jo flere gode tråder, jo bedre. De jeg har postet opp er bare noen av de jeg leser/leste hver gang det er/var en oppdatering. For eksempel "Einzer-prosjekt" ble "ferdig" (blir en bil noensinne ferdig?) for en god stund siden, men en av de bedre trådene jeg har dumpet over på dette forumet.

Så la bidragene begynne. Dere skriver inn tråder, jeg limer dem inn har slik at de ikke går "i glemmeboka". God lesning.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider