titus41 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 noen som har bilder av forskjellig dørtrekk som er gjort på golf 3? vurderer selv å bygge noe for å få det litt freshere :) vill gjerne se litt insperasjon bilder hvis det er noen som orker å legge ut :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 kan ta bilde av org skinn int? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 ja alt av dører hjelper vøtt :) bare å slenge inn :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 kanke du bare rive tak i meg eller noe en dag? få camilla til å høre om jeg er hjemme ellerno så kan jeg vise deg istedenfor...greier aldri rote meg til å legge opp bilder jeg :S om du skal se etter meg så se etter en "vakker" lys blå mazda 929 som overstyrer endel...eller bare ring meg...camilla har nr ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 jasså har jeg møtt deg før :P mener du audi camilla med cæbben :P? sleng uten noen bilder fra golf 3 dørtrekk for det ! vill gjerne se noen bilder :D Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 ny her, har bilde av bilen min, originalt dørtrekk avantgarde da...men vet ikke åsn jeg laster opp bilder:P Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 lag din egen side med bare bil bilder.. dvs bruk piczo.com ell noe genialt til å ha bildene sine :) så setter du inn linken mellom disse du her Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 for no dritt, dra bildene rundt om kring, da får du heller gå på Medlem Hantler - Bike og se i fotoalbum der:P Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 var jo bare bilder av bilen din og mcen din jo:P vakke noe nærbilde ell noe i nærheten av dørtrekk :P !!! tenkte mer på dørtrek som er gjort noe med som som anlegg og diverse (Y)!!!! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 haha ingen som sender no bilder av no dørtrekk til deg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 ome <3 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 var jo bare bilder av bilen din og mcen din jo:P vakke noe nærbilde ell noe i nærheten av dørtrekk :P !!! tenkte mer på dørtrek som er gjort noe med som som anlegg og diverse (Y)!!!! ja vet jo det, har lxm ikke lagt ut bilder av dørtrekk der da:P haha..men skulle se at det funka..skal få lagt ut no bilder etterhvert..montert frontsett i dag faktisk, bygd ut i døra så det kan jeg jo ta bilde av.. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 noen som har golf 3 dørtrekk til salgs? eventuelt vet hvor jeg kan få tak i :) og gjerne sleng opp fler bilder av interiør og diverse inni golf 3 :) må få opp noen ideer :D Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg