Turbokassa Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Lurer på understell til 940'in selv. Hvordan er koni dempere og fjører, sammenligna med bilstein og lesjöfors? Er det lett og hvor mye koster det å få bilen godkjent med senkesett? Siter Ska'ru ha bil, kjøp Volvo ;P Min Volvo 940LT '95 http://www.bilforumet.no/900-serien/198777-volvo-940-lt-95-a.html#post2211403 Volvo 240 isbil prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/184248-volvo-240-gate-isbil-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokassa Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 :bump Siter Ska'ru ha bil, kjøp Volvo ;P Min Volvo 940LT '95 http://www.bilforumet.no/900-serien/198777-volvo-940-lt-95-a.html#post2211403 Volvo 240 isbil prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/184248-volvo-240-gate-isbil-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Koni demperne er jo like lange som orginal demperne. Er flere som ikkje har fått godkjent senking med orginal lengde på demperne pga for lite spenn på fjørene. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Koni demperne er jo like lange som orginal demperne. Er flere som ikkje har fått godkjent senking med orginal lengde på demperne pga for lite spenn på fjørene. Er vel ikke tilfelle på Volvo vel :D ikke akkurat mye senk, bare med fjærer værtfall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Er ikke stor fare for at man opplever at det blir for lite fjærspenn med lesjö uten noe videre modifisering av fjæra nei:P Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Noen utav dere som har prøvd bilstein racing dempera? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 finnst ikkje det noken andre fjøre enn lesjö som e brukande da? Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon89 Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 finnst ikkje det noken andre fjøre enn lesjö som e brukande da? joda, lesjö som er kappet :P Siter Volvo 940 - http://www.bilforumet.no/900-serien/183109-hakon89s-volvo-940-a.html EX Volvo 740 GL http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=152701 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 finnst ikkje det noken andre fjøre enn lesjö som e brukande da? Fins vel det, men ingen andre enn Lesjö som har TUV så vidt jeg vet. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Fins vel det, men ingen andre enn Lesjö som har TUV så vidt jeg vet. Den derre TUV godkjenninga hjelper vel ikkje mykje når du har klippt av eit par ringa uansett..... Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Kapper jo fjærene etter at bilen er godkjent da. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 faen er vitsen med å godkjenne den da?? er jo langt meir trafikksikkert og komfort å kjøre med noken ikkje godkjente fjøre enn noke kappa drit.... Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Med tanke på eu og teknistkontroll, er mulig å få fjærer fra åkerne godkjent,lager den lengden du ønsker men disse har kun CE godkjenning. http://www.fjerfabrikk.com/2.html Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Noen utav dere som har prøvd bilstein racing dempera? når jeg kjøpte 240 demperne til min, var jeg igrunn bestemt på å ha racing, men så drøsa jeg litt frem og tilbake med han gausen på pedersens, og det endte med at han fraråda meg sterkt, sålenge bilen ikke skulle være en rein banebil, som gikk på strøken asfalt, og sinna-gummi på hjula..så det endte på C-S.. heh kansje ikke akkurat det du ville høre, men racing er vist ihvertfall orntli sinte-demper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokassa Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 hvor mye koster det og få godkjent senkinga? Siter Ska'ru ha bil, kjøp Volvo ;P Min Volvo 940LT '95 http://www.bilforumet.no/900-serien/198777-volvo-940-lt-95-a.html#post2211403 Volvo 240 isbil prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/184248-volvo-240-gate-isbil-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.