Snowx Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Nå er sessongen på hell, bilene i garasjen og klar for vinterens modifikasjoner. Hvordan gikk det egentlig? Ble ikke alt for mye kjøring men greide jeg å få til ÅRETS vraking under et drifting arangement? Er vel flere som fikk knust en skjerm eller fanger? :win Bilen min, det var en norsk registrert Mazda Rx7. Nå er den 30cm kortere, "relativt" skeiv og bulker helt bak på rumpa etter fronting med en stubbe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Ser ut som stubben vant :) Syntes litt synd på deg egentlig, håper det ordner seg ! Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Grattis/Kondis:p Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Gikk det bra med deg eller ? Så ganske stygt ut Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg fikk faktisk ikke en skramme. Satt i bøttestol men bare 3pkt sele. Jeg har et nytt "kort" på hånda, så jeg er ikke ute av gamet :D Se hvor bilen landa iforhold til den stubben du ser midt imellom sporene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 uff uff...blir fort 200,000kr og koste den istand igjen...sånne skade koster mye! MVH Biloppretter Student! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Når begynte merce med sving på bakhjula ? :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Hadde kanskje vært lurt å slippe bremsen og pumpe-styre seg unna? :P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 kan jeg kjøpe radiatoren din? Så hel og fin ut den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 tror det er ford som har begynt med styring på bakhjula Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Tsbusa, ja det hadde funka bra der. Synd jeg venstrebremsa for det ble panikk-bremsing da jeg låste alle hjula :drunk: Radiatoren skal du få for en sixpack med øl haha.. Den er tett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 OI! sykte spor da :D Kondolerer med driftebrakka di :( Lykke til med neste øse du slædder rundt i =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 tja, Mess taka jo under runden på Våler, men din fikk mye mer skade. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 ai ai ai fine rx7en:( Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg