Rassa Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Hei. Noen som vet om Vento merket på bakluken bare er limt på eller om det er slike "pinner" inn i karroseriet? Kunne tenkt meg å gjernet det hvis det ikke var for mye stress:) Mvh Erik Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 på min var det vertfall sånne "pinner". mvh marta. Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HERBIE Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 På min var det limt på. Å det er en 93 mod. Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Hvis det stemmer at du har en 97-mod (står i signaturen) så er de limt :) Lett å fjerne.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Hvis det stemmer at du har en 97-mod (står i signaturen) så er de limt :) Lett å fjerne.. Ja, jeg har nok en 97 mod så dette var gode nyheter:) Hvilket utstyr bør benyttes? Polere over der merket har vært? MVh Erik Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Ja, jeg har nok en 97 mod så dette var gode nyheter:) Hvilket utstyr bør benyttes? Polere over der merket har vært? MVh Erik Bruk fiskesene/tanntråd og kanskje varme litt med en hårføner/varmepistol(om du er forsiktig med lakken). Kan også bruke citrusrens til å løsne litt på limet. Og rubbe og polere så blir det kanskje bra etterpå, ikke lett å få bort alt av lim så støver seg fort i teksten der. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Bruk fiskesene/tanntråd og kanskje varme litt med en hårføner/varmepistol(om du er forsiktig med lakken). Kan også bruke citrusrens til å løsne litt på limet.Og rubbe og polere så blir det kanskje bra etterpå, ikke lett å få bort alt av lim så støver seg fort i teksten der. Så det blir ikke et bra resultat av det? Ønsker jo selvsagt ikke noe middelmådig resultat. Mvh Erik Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 på min var det vertfall sånne "pinner". mvh marta. det var selfølgelig limt på ja....trodde du mente vw merke på bakluke jeg;) der er d sånne "pinner" er du like heldig som jeg var så blir limen med opp når du tar det av;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Blir stort sett bra men selv om det ser ut som man får bort alt så støver det seg fortere der enn andre steder... Hatt noen biler som jeg har gjort det på... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Tror jeg tar sjansen på å fjerne ventomerket jeg:). Bilen min har sølvmetallic så er ikke så lett å se dritt, eller støv som i dette tilfellet:) Kan gi en lyd om hvordan det går Mvh Erik Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg