Gå til innhold

VW Golf Mk1 --takin91--

Ranger emnet


iCandi

Anbefalte innlegg

Mornings!

Har prøvd å tamed meg alle kommentarer fra andre av mine modds på denne. Tok i utgangspunktet en golf, da jeg skal skaffe meg en til neste år. Har hatt en del diskusjoner om det var kult med plast på en golf. Etter min mening er det det! Prøvde å gjøre den så realistisk som mulig. Så med denne modden planlegger jeg min fredtidige bil... håper den faller i smak:D

Org.

golf.jpg

Modd:

golfWIPjpegcopy.jpg

Update 1:

golfWIP2.jpg

 

C&C please:cheers:

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at den så MYE penere ut før du gjorde noe med den!

 

Men har funnet noen feil uannsett, gamle bakgrunnen er fortsatt i vinduene. Og frontfangeren ser litt blurry ut rundt ved parklysene. Og bakfangeren ser kanskje litt for liten og litt blurry ut. Samt at jeg synes bildet er for mørkt, vet ikke om du lager de mørke for at det ser kult ut eller om du gjør det for å dekke over småfeil?

Moped nå, men kommer bil om ikke lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at den så MYE penere ut før du gjorde noe med den!

 

Men har funnet noen feil uannsett, gamle bakgrunnen er fortsatt i vinduene. Og frontfangeren ser litt blurry ut rundt ved parklysene. Og bakfangeren ser kanskje litt for liten og litt blurry ut. Samt at jeg synes bildet er for mørkt, vet ikke om du lager de mørke for at det ser kult ut eller om du gjør det for å dekke over småfeil?

 

Hehe! Takk for comment. Jeg skifter ikke bakgrunn på updaten, går tilbake til den org. Smaken er som baken sier nå jeg;) Men jeg skal fikse de feilene...

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melluh:

Jeg tenkte ikke på det da bilen jeg gikk utfra var litt styla allerede.

MGR:

Jeg har ikke tenkt å bruke lensflare;) Vet med erfaring at det ødelegger bildet. Fikser på frontfangeren i dette øyeblikk. Også er jeg av den typen som liker plast på gamle biler:D

EDIT: Ingen som la merke til lambodøra? Den blir klarere på updaten;)

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melluh:

Jeg tenkte ikke på det da bilen jeg gikk utfra var litt styla allerede.

MGR:

Jeg har ikke tenkt å bruke lensflare;) Vet med erfaring at det ødelegger bildet. Fikser på frontfangeren i dette øyeblikk. Også er jeg av den typen som liker plast på gamle biler:D

EDIT: Ingen som la merke til lambodøra? Den blir klarere på updaten;)

trodde du hadde brukt lensflare.. men så nå at du ikke hadde gjort det..

lambodøra ja.. kommenterer ikke den jeg:p

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melluh:

Jeg tenkte ikke på det da bilen jeg gikk utfra var litt styla allerede.

 

Det er jo ikke noe av hva du kaller "styling" på den Golfen omtrent da. Dessuten må det jo nevnes at en som snakker om å kjøpe seg Golf og om at "Golf er drømmen", burde da vite mer om hvordan en Golf ser ut enn han som først påpekte det - han er vel ikke "akkurat" Norges største fan av Golf, og blir det ikke uansett hvor mye man prøver..

Er dessverre ikke enig i at stailing er kult på en såpass firkantet bil, men denne modden skal du iallfall virkelig ha for. Pent utført, så faktisk veldig realistisk ut.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe av hva du kaller "styling" på den Golfen omtrent da. Dessuten må det jo nevnes at en som snakker om å kjøpe seg Golf og om at "Golf er drømmen", burde da vite mer om hvordan en Golf ser ut enn han som først påpekte det - han er vel ikke "akkurat" Norges største fan av Golf, og blir det ikke uansett hvor mye man prøver..

Er dessverre ikke enig i at stailing er kult på en såpass firkantet bil, men denne modden skal du iallfall virkelig ha for. Pent utført, så faktisk veldig realistisk ut.

 

 

Eirik

 

enig...

 

grunnen til at fronten ser ut til og henge, er for at fronten er mye lavere i front en ved hjulet...og det ser man lett i forhold til skyggen og kanten som vender inn mot karosseriet...

* Nissan Sunny 2,0dLX

* Mazda 818

* Ford Taunus

* 2 x Ford Anglia 105E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår