Tuscani Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Tenkte å kjøpt litt billig bil pleie mens jeg enda har mulighet. Tenker mest på utstyr. Har enda litt Autoglym produkter jeg skal bruke opp. Har også kjøpt Best tools poleringsmaskinen. Hva trenger jeg av kluter å slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Water Magnet Microfiber klut Microfiber applicator/foam applicator Og kanskje noen skikkelige polish pads til maskinen din? Vil si at Clay og NXT Wax er rimelig basic. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 hvem er billigst av Meguiars egen nettbutikk og Autogeek? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Autogeek tenker jeg, meguiars.com sender vel ikke til norge heller. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Autogeek tenker jeg, meguiars.com sender vel ikke til norge heller. Blir sendt til Nord Dakota først. for deretter å komme som julegave :D Desverre er ikke pengboka fryktelig dyp om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Sikkert nogenlunde samme priser på Megs.com og autogeek vil jeg tro mht Meguiars, skal du ha noe fra USA og skal holde det basic, er vel NXTn som er nevnt over her bra samme med clay kittet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Sikkert nogenlunde samme priser på Megs.com og autogeek vil jeg tro mht Meguiars, skal du ha noe fra USA og skal holde det basic, er vel NXTn som er nevnt over her bra samme med clay kittet... Kanskje jeg formulerte meg litt feil. Er polering utstyret jeg i hovedsak tenkte. Vil bruke opp polerings middelet jeg har fra Autoglym først :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Da kj%u00F8per du deg bare ei flaske NXT i samme slengen da. S%u00E5 pr%u00F8ver du p%u00E5 et lite felt f%u00F8rst, da blir du %u00E5 kaste autoglym produktene dine ;) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Da kjøper du deg bare ei flaske NXT i samme slengen da. Så prøver du på et lite felt først, da blir du å kaste autoglym produktene dine ;) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Noen som har prøvd Deep Crystal step 1-3?? Berry M. sier nemlig at det er forskjell på polish å voks. Dermed er det kun Deep C step 2 som finnes som polish. Brukte 3M sin pute(blå vaffelmønster) siste jeg polerte, hvordan er de i forhold til Meguiars? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Polish er for dybde og glans i lakken, steg 3 i serien er for beskyttelse og glans, 1 er sef rens og for å preppe lakken for nr 2...og deretter nr 3.. Kjenner ikke til 3Ms puter, men mht DC 1 trenger du ikke kjøre på med for hard pads, beige pad fra megs holder ofte da DC 1 har lite/ingen "korrigerings" effekt i seg, den er mer rens (fjerner noe, oxidering også)...men def den som gir mest WOW av DC 1, 2, 3 etter på og av da den fjerner alt som ligger i porene på lakken din som du ikke klarer å fjerne med vask el clay...og er derfor viktig fopr å få bilen "over" blank....he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Om 3M padsa har jeg hørt mye bra, men de er litt dyre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg